GoSuperb Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) www.spendon.no hvor man sjekker saldo er nede. www.spendon.se aksepterer ikke min norske kunde-id www.spendon.com (danske siden) har like mye nedetid som den norske i øyeblikket. Hva er folks erfaring med Spendon? Jeg hadde notert meg gjenstående beløp. Forsøkte å bruke det opp, men det feilet. Exp. er 2017, så mye tid igjen på kortet. Ser ut å eies av Sparebank1 Jeg synes den nedetiden er en så negativ opplevelse at jeg vurderer å benytte andre betalingsalternativer som ukash neste gang, eller ihvertfall gå for et alternativ til det upålitelige betalingskortet Spendon og spendon.no saldosiden deres. Tilføyelse: Jeg har klart å finne ut saldo, da den spises opp kr 10 pr mnd. man ikke benytter kortet. Men http://www.spendon.no er like forbanna med nedetid for det Endret 10. januar 2016 av GoSuperb Lenke til kommentar
GoSuperb Skrevet 10. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) Ok da har det gått over 3 timer og siden er ikke oppe enda. Aldri mer Spendon på meg. Endret 10. januar 2016 av GoSuperb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå