Ragnar Skj Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Hmm ... fanget i elektronikkens verden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Generasjonskløft.....god fangst av aktuell hverdag for begge generasjoner:-) God komp, skarphet og klare fine farger. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Fortellende og litt morosamt bilde. Godt fanget Ragnar. Jeg ville tatt et lite toppkutt og ryddet litt der bare. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Ett artig motiv. Pentaxen sier det meste.....generasjonskløft Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 To generasjoner fanget i sine tidstypiske antrekk , flott komposisjon skarpt og med en fin fargepalett. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2016 Generasjonskløft.....god fangst av aktuell hverdag for begge generasjoner:-) God komp, skarphet og klare fine farger. Takk for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2016 Fortellende og litt morosamt bilde. Godt fanget Ragnar. Jeg ville tatt et lite toppkutt og ryddet litt der bare. Takk for kommentar. Godt forslag om litt opprydding på topp i bildet. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2016 Ett artig motiv. Pentaxen sier det meste.....generasjonskløft Mvh. Rolf Generasjonskløft er budskapet med bildet. Takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2016 To generasjoner fanget i sine tidstypiske antrekk , flott komposisjon skarpt og med en fin fargepalett. Mvh Alec Takk for at du likte bidraget mitt Alec. Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Pentaxen sier det meste her. Fint fanget. Husker jeg satt på restaurant i Goa og ved nabobordet satt far, mor og tå håpefulle i tenårene. Alle med hver sin Ipadd og snakket ikke sammen overhode. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2016 Pentaxen sier det meste her. Fint fanget. Husker jeg satt på restaurant i Goa og ved nabobordet satt far, mor og tå håpefulle i tenårene. Alle med hver sin Ipadd og snakket ikke sammen overhode. Roar Hei Roar, litt tur at en får knipset slike situasjoner. På den annen side er det slike øyeblikk man søker etter. Ellers ser det jo slik at elektroniske duppeditter hos mange tar over styringen i menneskeskers verden. Det er ikke bare bra. Skj Lenke til kommentar
okjo Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Godt og kjapt observert og fanget Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 Godt og kjapt observert og fanget Mvh Oddmund Takk for hyggelig tilbakemelding. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg