FelixKalle Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Hei, er en elev på vgs som har noen spørsmål angående plassbruken av office. Jeg har en egen side der jeg kan laste ned hele office-pakken, der det står hvilke programmer man får med. Problemet er at når jeg installerer, får jeg ikke velge hvor pakken skal installeres, så den installerer seg på c-disken. I tillegg er det en del unødvendige programmer som følger med, som jeg gjerne vil bli kvitt. Når jeg prøver å avinstallere et program, må jeg avinstallere hele office-pakken. Finnes det noen måte å flytte et program til en annen disk, uten å gjøre noe feil/skade programmet? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 At du ikke får velge stemmer ikke, og du kan også velge hvilke softwares du skal installere både under førstegangsinstallasjon og i ettertid. Hvis du går inn i kontrollpanel - office og trykker "endre" får du opp menyen. Lenke til kommentar
FelixKalle Skrevet 10. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2016 At du ikke får velge stemmer ikke, og du kan også velge hvilke softwares du skal installere både under førstegangsinstallasjon og i ettertid. Hvis du går inn i kontrollpanel - office og trykker "endre" får du opp menyen. Nei, tror ikke det er noen mulighet til det. Det står at alle programmene er tilordnet office-pakken. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 har installert officepakken nok ganger til å vite at det går. Gå i kontrollpanel og trykk endre, så "legg til eller fjern funksjoner" så kan du velge bort det du ikke trenger. Lenke til kommentar
covah Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 De som distribuerer Office til deg kan ha laget en predefinert installasjon av Office. Sjekk om det ligger noen .msp filer i "custom" mappa til installasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå