genser Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 3200 baserer seg nok på en annen markedsgruppe, men jeg vil si at T610 som bare koster 300 kr mer, gir mye mer for penga... er vel litt mer minne, større skjerm og bluetooth bl.a... Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 3200 baserer seg nok på en annen markedsgruppe, men jeg vil si at T610 som bare koster 300 kr mer, gir mye mer for penga... er vel litt mer minne, større skjerm og bluetooth bl.a... Jeg kunne fint lagt ut 300kr ekstra, men valgte å ikke gjøre det pga. at den verken hadde stereo radio, flashlight, utskiftbare deksler (kjipt å ripe opp kamera linsen), høyttalende funksjon, kjapp sms respons + andre småting. Radioen har veldig god lyd kvalitet, og det går ann å stille på volumet som en annen her sa ikke gikk ann. Bare radioen veier lett opp for muligheten for å sende ting over bluetooth istede for over irda for min del, og jeg trengte ikke de ekstra 0,9mb'ene som t610har. Har ikke tenkt å ta mer enn 50 bilder av høyeste kvalitet uansett. Og i tillegg har jeg flashlight som er veldig praktisk hvis man mister noe, og ikke minst kjapp sms respons. Jeg liker SE veldig godt, og kunne lett kjøpt en t610, men jeg trenger heller funksjoner som man har bruk for, og som man bruker mye i det daglige (sms, radio, feks.) istede for ting som man kanskje kommer til å bruke av og til (bluetooth). Hvilken man skal velge kommer helt ann på behovet, og hva man er ute etter. Derfor går det ikke ann si "man bør heller kjøpe en t610 for 300kr ekstra" hvis den ikke har det samme som nokia 3200. Lenke til kommentar
godal Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 3200 baserer seg nok på en annen markedsgruppe, men jeg vil si at T610 som bare koster 300 kr mer, gir mye mer for penga... er vel litt mer minne, større skjerm og bluetooth bl.a... Jeg kunne fint lagt ut 300kr ekstra, men valgte å ikke gjøre det pga. at den verken hadde stereo radio, flashlight, utskiftbare deksler (kjipt å ripe opp kamera linsen), høyttalende funksjon, kjapp sms respons + andre småting. Radioen har veldig god lyd kvalitet, og det går ann å stille på volumet som en annen her sa ikke gikk ann. Bare radioen veier lett opp for muligheten for å sende ting over bluetooth istede for over irda for min del, og jeg trengte ikke de ekstra 0,9mb'ene som t610har. Har ikke tenkt å ta mer enn 50 bilder av høyeste kvalitet uansett. Og i tillegg har jeg flashlight som er veldig praktisk hvis man mister noe, og ikke minst kjapp sms respons. Dette synes jeg virker rart, da du har en apple powerbook med bluetooth og ikke irda, da burde det jo være kjempekjekt å ha bluetooth? dessuten dette radio greiene, du må jo uansett brue headsett så hvorfor ikke bruke SE's radio-headset? Hva angår flashlight, så kan du jo bare trykke en tast så lyser displayet opp (det gjør alltid jeg). Når det gjelder sms så må du skrive helt vanvittig fort! og tilslutt deksel greiene, så er det viktigste for meg at telefonen ser kul ut, og det gjør unektelig t610. Men har også prøvd 3200 og det er som du sier en veldig god telefon, bare litt for dyr synes jeg. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 3200 baserer seg nok på en annen markedsgruppe, men jeg vil si at T610 som bare koster 300 kr mer, gir mye mer for penga... er vel litt mer minne, større skjerm og bluetooth bl.a... Jeg kunne fint lagt ut 300kr ekstra, men valgte å ikke gjøre det pga. at den verken hadde stereo radio, flashlight, utskiftbare deksler (kjipt å ripe opp kamera linsen), høyttalende funksjon, kjapp sms respons + andre småting. Radioen har veldig god lyd kvalitet, og det går ann å stille på volumet som en annen her sa ikke gikk ann. Bare radioen veier lett opp for muligheten for å sende ting over bluetooth istede for over irda for min del, og jeg trengte ikke de ekstra 0,9mb'ene som t610har. Har ikke tenkt å ta mer enn 50 bilder av høyeste kvalitet uansett. Og i tillegg har jeg flashlight som er veldig praktisk hvis man mister noe, og ikke minst kjapp sms respons. Dette synes jeg virker rart, da du har en apple powerbook med bluetooth og ikke irda, da burde det jo være kjempekjekt å ha bluetooth? dessuten dette radio greiene, du må jo uansett brue headsett så hvorfor ikke bruke SE's radio-headset? Hva angår flashlight, så kan du jo bare trykke en tast så lyser displayet opp (det gjør alltid jeg). Når det gjelder sms så må du skrive helt vanvittig fort! og tilslutt deksel greiene, så er det viktigste for meg at telefonen ser kul ut, og det gjør unektelig t610. Men har også prøvd 3200 og det er som du sier en veldig god telefon, bare litt for dyr synes jeg. Jo stemmer at jeg har bluetooth på pb'en, men jeg brukte ikke dette så mye med 3650'en jeg hadde før, så det er ikke noe jeg savner. Hvis jeg skulle hatt proff funksjoner, så hadde jeg heller beholdt 3650'en, enn å kjøpe en t610. Men jeg var ute etter en telefon med kamera som var veldig god til det jeg bruker mest, nemlig ringing og sms, og nå radio. t68i'en jeg hadde før var helt elendig på sms (ja, t610 er bedre, men fortsatt for treg synes jeg) og jeg var ikke særlig fornøyd med lydkvaliteten, mulig derfor de klarte å skryte av 13 timers taletid. Jeg er veldig glad for at jeg valgte å kjøpe nokia 3200, for den fungerer rett og slett utmerket. Og angående designet, så synes jeg det er veldig bra etter å ha prøvd den en stund. Den ligger meget godt i hånden, og den føles veldig solid og godt sammensatt. Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 jeg hadde mye problemer med nokia 3200...bytta den med en 6610 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 d er litt forskjell også på selve kvaliteten på mobilene også... ikke bare teknikken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå