Gå til innhold

Nokia 3200


erihorn

Anbefalte innlegg

Noen som har vært borti Nokia 3200? For meg virker det som at en potensielt får mye telefon for pengene..? Greit kamera og skjerm, radio, triband, java ++ Litt lite minne, men.. Designen kan jo diskuteres :) Får den jo til en meget gunstig pris med binding. Med Netcom Active Talk kan du få den til 790,-

Selv har jeg Samsung E700..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mye for pengene ....ja

men kvalitet for pengene Nei...

kameraet og skjermen er nok ikke på når så bra (ikke se på pixslene alltid men på bildene; kan vise deg en review når jeg finner linken som du kan se bilder som er tatt med 3200... ikke bra, t610 har lignende opløsning men langt bedre bilder!)

Ja, jeg vil gjerne se den linken.

 

Har selv sett ett bilde tatt med nokia 3200 i en test av dintelefon eller noe sånt.

Det var helt ok det, kunne ikke se noen forskjell fra t610.

Lenke til kommentar
den er nok grei nok til den skjermen (den er for "dårlig" for å vise bedre bilder den er på 128 x 128 pixels)

 

men han bør nok ikke sende de til eiere av bedre tlf. som fks. t610 eller 6600 osv..... de vil få problemer å se hva det er men for 3xxx eller andre "billig" tlf. vil den greie seg

"men man bør ikke sende til bedre telefoner som t610 eller 6600"

Dette er noe av det latterligste jeg har hørt, jeg kjenner en som eier en nokia 7250i, og en annen med t610, og nokia'en tar best bilder, når man overfører bildene over til pc.

 

Mener du at nokia'en tar så mye dårligere bilder enn t610, at man ikke bør sende til den, for da vil bildet bli for dårlig for skjermen på t610?

Tviler sterkt på at du vil kunne se forskjell på et bilde tatt med en nokia 3200 eller et bilde tatt med t610, når man ser det på et t610 display.

Man kan se litt forskjell når man overfører det til pc, men om det er t610 som tar best bilder eller om det er 3200 som gjør det er fortsatt usikkert.

 

Men hvis nokia 3200 tar bilder av samme kvalitet som nokia 7250i, så vil 3200 ta bedre bilder enn t610 etter min erfaring.

 

Og dessuten, nokia 3200 er en midclass telefon, ikke en "billig" telefon.

Hvis du synes at 2500-2600kr er "billig" så driter du isåfall penger.

Lenke til kommentar

De bildene jeg sett fra 3200 har vært mye bedre enn T610 sine. At skjermen på 3200 ikke er like bra som T610 gjør jo ikke at bidlene fra en 3200 blir seendes dårlige ut på en T610. Dessuten så er jo oppløsningen på 3200 kameraet større en det skjermen på Seies 60 mobiler er, så hvorfor de skulle få problemer med å se hva det er for noe kan jeg ikke fatte.

Lenke til kommentar
Var det ikke en her på forumet som hadde kjøpt en 3200, og den første han fikk så ble bildene grønne. Dette likte ikke han så han byttet den til en ny. Og da skjedde det igjen. Bildene ble grønne! Super mobil hva?  :lol:

Ja, slike løse rykter tar vi jo veldig seriøst. Helt klart..

Og når noen sier at det var en død pixel på sin 6600 så tar vi ikke det seriøst heller da, og når enda flere poster samme problemet her så tar vi ikke det seriøst heller? Neida... Så klart ikke. Sånt sludder og vås kan vi ikke ha noe av hva?

 

Og jeg mente ikke at det var problemer med ALLE 3200 mobilene hvis du trodde det. Går an å tenke litt ja...

Endret av Eulogy
Lenke til kommentar
Var det ikke en her på forumet som hadde kjøpt en 3200, og den første han fikk så ble bildene grønne. Dette likte ikke han så han byttet den til en ny. Og da skjedde det igjen. Bildene ble grønne! Super mobil hva? :lol:

Jeg skulle likt å se en modell, uansett merke, hvor ingen som ble solgt hadde feil.

Han er den eneste personen jeg har lest om, som hadde dette problemet, så hvis det isåfall er sant, så var han nok uheldig.

Lenke til kommentar
Var det ikke en her på forumet som hadde kjøpt en 3200, og den første han fikk så ble bildene grønne. Dette likte ikke han så han byttet den til en ny. Og da skjedde det igjen. Bildene ble grønne! Super mobil hva?  :lol:

Jeg skulle likt å se en modell, uansett merke, hvor ingen som ble solgt hadde feil.

Han er den eneste personen jeg har lest om, som hadde dette problemet, så hvis det isåfall er sant, så var han nok uheldig.

Sant at det bare er han som vi vet om som har hatt problemer med en 3200. Men så er det ikke så mange som har stått fram heller og sagt at de har en sånn mobil. Og ja, han var ikke bare uheldig, men veldig uheldig. Tenk å få erstattet sin mobil med en ny en som har samme feil? :lol:

Lenke til kommentar

Prøvde en 3200 i dag, den var helt grei, syntes faktisk ikke bildene ble så gærne i det hele tatt :!: Men jeg har jo bare prøvd den en 5 minutters tid, når man har den og har brukt den en stund må det bli litt frustrerende med 1mb minne, man må jo slette bilder, annenhver dag *grin*

Men egentlig syntes jeg det var en veldig fin mobil, litt vanskelig med tastene, men det venner man seg til :mrgreen:

Lenke til kommentar
Prøvde en 3200 i dag, den var helt grei, syntes faktisk ikke bildene ble så gærne i det hele tatt :!: Men jeg har jo bare prøvd den en 5 minutters tid, når man har den og har brukt den en stund må det bli litt frustrerende med 1mb minne, man må jo slette bilder, annenhver dag *grin*

Men egentlig syntes jeg det var en veldig fin mobil, litt vanskelig med tastene, men det venner man seg til :mrgreen:

På 1mb får man plass til 50 bilder med høyeste kvalitet, og det mener jeg er mer enn nok.

Man overfører jo bildene over til data hvis man skal beholde de.

Lenke til kommentar

Jeg kan nå bekrefte at jeg har en nokia 3200 som er helt topp, og som fungerer glimrende.

Den har ca. 1,1mb minne, altså 10% mer enn oppgitt.

Og som jeg sa tidligere så er det plass til ca. 50 bilder av aller høyeste kvalitet på telefonen.

Og bildene blir ikke "grønne", de blir faktisk meget bra. Bedre enn de bildene jeg har sett blitt tatt med t610.

 

Tastene som jeg var litt usikker på, viste seg å være topp.

De gir meget god respons, og knappene er veldig gode å trykke på, faktisk noe av det beste jeg har prøvd helt siden nokia 5110.

De dråpe formede tastene er ikke et problem i det hele tatt, og er akkurat like enkle å bruke som på "vanlig" tasteoppsett, bortsett fra at disse tastene er som jeg sa tidligere, meget gode å trykke på.

 

Telefonen føles veldig godt sammensatt og solid, og man har et veldig godt grep på telefonen.

Og dekslene sitter helt perfekt sammen, ikke noe mellomrom her altså.

Dekslene er grådig kule, og bildet på alle cut-out papirene/dekslene som følger med "beveger" seg etter hvilken vinkel du ser på de fra.

Stilige greier.

 

Flashlight funksjonen er også veldig kjekk, og den lyser faktisk veldig godt opp, mye mer enn forventet.

 

Jeg er meget fornøyd med telefonen.

:)

Endret av dennis88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...