Dunestar Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Tusen takk for at du åpnet denne tråden! Problemet her at jeg står helt fast når det gjelder logo til en klubb som heter TT:klubben. Finner ikke på noen verdens ting ... Kunne dere hjelpe meg ville det vært kjempebra! Gjerne tips også. Kan tenke med en nokså kvadratisk logo med klare farger. Gjerne blå og burgunderrød i en kombinasjon. Kunne dere hjulpet meg? Det er frivillig dette, selvfølgelig. Er uinterresert i å vite om det er folk som er misførnøyd med alle disse postene. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 ikkje noke spesielt motiv elns som skal følgast? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hmmm. T og T er jo bokstaver en lett kan lage mange forskjellige kombinasjoner av. Tipper tjcombo kommer med et fett forslag her om han orker! Spør jeg også: Ikke noe spesiell motiv/theme eller lignende som skal følges? Hva driver denne TT:klubben med f.eks. Greit at logoen har noe med saken å gjøre.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Hmmm. T og T er jo bokstaver en lett kan lage mange forskjellige kombinasjoner av. Tipper tjcombo kommer med et fett forslag her om han orker! Spør jeg også: Ikke noe spesiell motiv/theme eller lignende som skal følges? Hva driver denne TT:klubben med f.eks. Greit at logoen har noe med saken å gjøre.. Dere står egentlig fritt her. Ikke noe bestemt theme eller motiv. Hadde vært fint, som jeg sa med blått og rødt. Burgunderrødt. TT:klubben er en kristen ungdomsklubb som driver med alt fra musikk til bordtennis. En sånn en allslags-klubb, egentlig. Takk for svar! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 mekka et lite forslag på 5 min Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 mekka et lite forslag på 5 min Hvorfor poster dere ting som ikke dere gidder å bruke god tid på, regner med at dunestar ønsker er en tøff logo, blir bare litt leit at dere kun bruker 5 min på en logo, og han ikke ønsker å bruke det, da har du mistet 5 min av livet ditt på ingenting : Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Men den var jo litt stilig også Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Stilig PoleCat. enkelt men samtidig stilig Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Det var skamstilig! Kanskje lurt å vente en dag eller to før jeg bestemmer meg, men den var knall! - - - Fin din også, arve87, men jeg synes nok PoleCat sin var bedre. Endret 17. november 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Det var skamstilig! Kanskje lurt å vente en dag eller to før jeg bestemmer meg, men den var knall! Takker. Skrik ut etter psd om du skulle ønske det. (Rimte :) Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 SKRIK! Ønsker mer enn gjerne psd.-fila! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 SKRIK! Ønsker mer enn gjerne psd.-fila! Then PSD it is... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Thx! Verri gudd! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Kjapt forslag Endret 17. november 2003 av Mikka Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Kjapt forslag Mikka, da... Du vet hva tjcombo sier om kjappe forslag! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Kjapt forslag Mikka, da... Du vet hva tjcombo sier om kjappe forslag! Yeye.. Ble ganske fornøyd selv... Litt retro-stil, liksom.. Mulig det er altfor sent nå og jeg trenger søvn. Oppdatering: EDIT:: Yeahay! Ditt innlegg nummer 1111, toolshed! *grin* Endret 17. november 2003 av Mikka Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Fin den, Mikka! Dessverre tror jeg PoleCat sitt forslag var bedre. Allikevel er jeg interresert i psd.-fil, siden det ikke kun er jeg som skal bestemme det. :-) Endret 18. november 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hva foreslo tjcombo?? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hva foreslo tjcombo?? Lurer jeg oxo på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå