Syklofanten Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 (endret) Jeg skal til Pisa i juni. Billigste nå er Norwegian, litt i underkant av 2000 kr. Ville dere bestilt nå, eller satset på å vente på en kampanje? Endret 9. januar 2016 av Syklofanten Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Siden det er i Juni så hadde jeg ventet, blir nok ikke noe dyrere de nærmeste månedene hvertfall så jeg tviler sterkt på at du taper penger på å vente. Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 9. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2016 Siden det er i Juni så hadde jeg ventet, blir nok ikke noe dyrere de nærmeste månedene hvertfall så jeg tviler sterkt på at du taper penger på å vente. Det står at det kun er tre billetter igjen til samme pris, men det kan jo hende at de setter opp flere fly? Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Om du har bestemt deg for at du skal dit og du allereie har ein god pris så er det ikkje vits å vente med å bestille. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Bestill nå før billettene er borte og prisen er høyere ^^ Lenke til kommentar
( ) Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Hvis reise og dato allerede er spikret, er det ingen grunn til å vente. I situasjonen har du en mulig oppside på (muligens) et par hundre, og en potensiell nedside på flere tusen... Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Siden det er i Juni så hadde jeg ventet, blir nok ikke noe dyrere de nærmeste månedene hvertfall så jeg tviler sterkt på at du taper penger på å vente. Tipper at det går andre veien. Blir nok kun dyrere fremover nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå