Helvetesmakt Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Hei! får for tiden ikke liv i min Subaru Legacy. Har hatt en del problemer med batteriet på bilen i kulda så jeg har brukt strømkabler for å få liv i bilen. Men nå rikker det ikke lenger til. sentral-låsen funker fint, parklys og nødblink. men lys inn i bilen og diverse andre elektriske duppeditter funker ikke på noen måte hvor jeg vrir nøkkelen, ikke i dash heller. har gått over sikringer og Rele men finner ikke noe som har gått. Jeg er avhengig av bil og ser helst at jeg slipper å få den på verksted noen som kan tenke seg hva som, er problemet? som sagt batteriet funker og ingen sikringer er gått. så vidt jeg vet har den ingen elektronisk hjerne mtp alderen på bilen. Lenke til kommentar
w202kompressor Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 rare greier ditta der du! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Hvordan har du testet batteriet? 1 Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Hvis batteriet er like gammel som bilen kan du like gjerne kjøpe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå