HulkHaugen Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Hei! Har nettopp prøvd en Chromecast i en veggmontert Samsung UE32C6705 TV. Det første jeg prøvde var med en USB->microUSB og gi den strøm fra TV, men det var tydeligvis ikke nok. Koblet den derfor til strømforsyningen og alt fungerte fint. Det kan jo også være at kabelen ikke var helt god, men mistenker at USB utgangen på TV ikke er sterk nok. Derfor tenkte jeg at det må jo finnes noe lignende denne fra Amazon, men som benytter 2 stk USB utganger for dobbelt så mye power, noe lignende de man brukte til eksterne harddisker før i tiden. Men jeg har ikke klart å finne det. Når jeg tenker meg om, kanskje ikke begge USB utgangene på TVen kan levere like mange mA? Har ikke mulighet til å teste nå. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Bruk USB1 (HDD). Denne inngangen leverer sansynligvis mest strøm da det kun er denne som støtter HDD. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Hvor mange mA er laderen som fulgte med på? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 9. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2016 Ja kan være du har rett mr D. Hadde en HDD koblet til USB fra før av som fungerte, prøvde å koble Chromecasten i den andre USBen. Thor: Mener på at original lader var på 850mA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå