Stefan_B Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Forferdelig dømming. Dessverre er det sånn i hver bidige kamp. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Bortemålsregel? Ikke i FA cupen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Nå blir det mye langball mot stopperne til Liverpool. Caroll mot Lucas/Ilori/alle er rått parti. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Ikke si de fortsatt synger den forbanna Gerrard-sangen? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Brukbart skudd av Benteke. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Nå blir det mye langball mot stopperne til Liverpool. Caroll mot Lucas/Ilori/alle er rått parti.Ikke så langt.. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Ser på engelsk stream. Elsker å høre på Michael Owen uttale Sturridge som "Storage". Genial type. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Føler jeg spør ca hver tredje kamp nå, men sliter virkelig med å huske forskjellen på cupene. Hva skjer ved uavgjort i kveld, blir det ekstraomganger og eventuelt straffe? Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Føler jeg spør ca hver tredje kamp nå, men sliter virkelig med å huske forskjellen på cupene. Hva skjer ved uavgjort i kveld, blir det ekstraomganger og eventuelt straffe? Ja. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Shit. Lenge siden jeg har sett 8 min. i tillegg! Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Blir det ekstraomganger eller er det bortemål? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Blir det ekstraomganger eller er det bortemål? svaret står tre poster lenger opp, men ja, det blir ekstraomganger og evt. straffer.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Ekstraomganger. Lucas må ha dårlig uttelling på langpasningene sine i kveld. Mye rart å se fra han. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Syns Lucas har vært god. Noen feilpasninger, ja. Men god plassering og duellstyrke. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Blæh, nå blir vel Sturridge skada igjen da.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Og West Ham skulle helt klart hatt straffe da Ilori dro ned WH-spilleren. Så ikke sitausjonen da det skjedde, men den var nokså klar. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Benteke, stakkar. Han putter da ikke på noe. Lucas med ny, elendig pasning fremover. Skjerp deg. Endret 9. februar 2016 av oOF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå