Gå til innhold

Kamptråd - FA-cupen 2016

Latias

Anbefalte innlegg

Chambers helt på tryne. Per setter oss i vanskelige situasjoner hele tiden. Gabriel med noen stygge taklinger som vil slå tilbake på oss. Özil's frustrasjon synes på milesvis avstand. Samme for Sanchez. Elneny med noen horrible skudd, MEN bra at noen går for skudd ihvertfall. Har noen skikkelige susere iblant. Campbell syns jeg er bør begynne å starte. Tror mye av grunnen til at Wenger ikke har spilt han, er at han hadde en tendens til å spille ut av sin posisjon, fordi han er en real arbeidshest og så langt har det ikke kostet oss noe så vidt jeg vet.

Gibbs, Coquelin, og Ospina har jeg ikke grunnlag for å kommentere.

Tror Welbeck kan bli god. Håper han starter foran Giroud mot Barca.

Endret av OlavAndre95
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det håper jeg også. Tenk å få se Welbeck putte hattrick mot Ter Stegen!

Det hadde vært noe ja, men fra spøk til alvor så er jeg faktisk svært optimistisk overfor Welbeck. Han har satt seg i noen svært gode situasjoner og var nær å "golle" sitt andre idag. Høres kanskje dumt ut, men tror han kan bli en av våres beste.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi har hentet Özil, Alexis og Cech og vunnet to FA Cuper, men vi er et dårligere lag nå enn vi var for to-trr år siden. GG Wenger. Ta den jævla jakka di og stikk hjem til Frankrike.

This, 

Jeg har sagt det så lenge. Og den franske ignorante staheten får bare fortsette.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...