Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Gir benteke skylden for at Liverpool ikke vinner denne Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Fantastisk!!! Its over! Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Ufattelig trist. Egentlig ganske stolt av oss i dag, synes det var mange positive tendenser. Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Blir faen ikke overrasket lengre. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Det er det man får når man spiller med mange unge gutter. Rart å ikke satse på cupene når topp 4 er uoppnåelig, men Klopp har vel en egen plan for det Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Det er det man får når man spiller med mange unge gutter. Rart å ikke satse på cupene når topp 4 er uoppnåelig, men Klopp har vel en egen plan for det Når Liverpool spiller i 3 cuper + ligaen, har flere skader på sentrale spillere og lager omkamp annenhver uke, så kan man ikke spille med A-laget hele tiden. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Det er det man får når man spiller med mange unge gutter. Rart å ikke satse på cupene når topp 4 er uoppnåelig, men Klopp har vel en egen plan for det Køyrer over hammers heile kampen, og det her er det du klarer å koke isammen? Edit; fakta er jo at b-laget speler jo bedre enn a-laget. Er mange unge gutter som du påpeiker som burde fått starte no etterkvart for å gi noken vekkara til dei som trur dei alltid starter. Endret 9. februar 2016 av Whiteshit 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Det er det man får når man spiller med mange unge gutter. Rart å ikke satse på cupene når topp 4 er uoppnåelig, men Klopp har vel en egen plan for det Planen er vel topp fire Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Mye bra spill av oss, men må sette sjangsene!!! Hjelper ikke at dommeren gir de frispark bare vi er i nærheten av Payet eller Valencia... Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Det er det man får når man spiller med mange unge gutter. Rart å ikke satse på cupene når topp 4 er uoppnåelig, men Klopp har vel en egen plan for det Førsteelvern har jo blitt rævpult av West-ham to ganger nå, mens ungguttene egentlig har kontrollert begge kampene mot dem. Fotball er merkelig. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Endelig litt revansje for 2006. Veldig ufortjent, selv om vi skulle hatt straffe. Burde strengt tatt gått mye enklere videre mot Liverpool B, men avansement er avansement. Randolph har vært klasse hver gang han har måttet steppe inn i år. Antonio jobbet som en helt og hadde flere gode innvolveringer med mål. Skal bli digg å få tilbake Lanzini og Sakho. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Liverpool spilte bra. At man ryker er såklart kjipt, men veldig gledelig å se godt spill igjen. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Det mest irriterende er at hadde vi bare holdt ut 1-2 minutter til hadde vi gått videre. Vi vinner ALLTID straffekonk. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Det er det man får når man spiller med mange unge gutter. Rart å ikke satse på cupene når topp 4 er uoppnåelig, men Klopp har vel en egen plan for det De har ikke prestert verre enn det såkalte førstelaget. Selv om denne kampen endte surt så syns jeg dette laget er mer moro å se på enn førstelaget. Om det derimot er alle disse spillerne som er med videre tviler jeg på. Stewart har gjort en del enkle feil og er, som alle på midtbanen til Liverpool, for glad i å slå ballen bakover mot Lucas. Som var en av mine favorittspillere lenge, men jeg har gitt opp Lucas. Så lenge han spiller på midten, kommer ikke Liverpool til å vinne mye. Og jeg håper jeg tar feil om det den 28.februar... Endret 9. februar 2016 av oOF Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 . Hel enig, men finner det rart at det er FA-cupen som blir nedprioritert. Ligacupen betyr ikke noe og burde vært den som ble lagt på hyllen. . Sier ikke noe på det. Syns flere av de unge gjør det bedre enn de rutinerte, men syns fremdeles det er rart at det er i FA-cupen dere tar sjansen på at det skal funke med unggutter. Ligacupen er jo laget for akkurat det. . Her er jeg helt enig. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 . Enig når det kommer til prestasjon. Syns laget virker mer som en enhet enn når dere stiller med de eldre guttene. Sturridge ville mye og får til en god del i tillegg. Jeg regner med at han begynner å sette pasningene og skuddene når former tar seg litt opp, noe som vil resultere i flere mål og poeng. Jeg ville egentlig bare kommentere at det er litt rart å gamble i FA-cupen i forhold til Ligacupen. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Grunnen til at vi har brukt førstelagsspillere i ligacupen er jo fordi den var tidligere i sesongen, og da hadde vi ikke så mange skader. Og når man først har kommet langt i den, gir det jo mening å satse videre. Skjønner fullstendig at det blir brukt unggutter i FA cupen, når vi har såpass mange spillere skadet, og er fortsatt med i UEFA cup, samt har et (ørlite) håp om fjerdeplassen. I tillegg er det fortsatt tidlig i FA cupen - husk at vi har spilt flest kamper av alle lag i Europa. Går vi videre i FA cupen betyr det enda flere kamper, og enda flere skader. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Cup er cup,si. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Nja.... Ikke enig. Man har Å cup, B cup, C cup, D cup og E cup. Sikkert flere og, men det som sikkert er: cup er ikke cup! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Jo større, jo bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå