Gå til innhold

Kamptråd - FA-cupen 2016


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det man får når man spiller med mange unge gutter. Rart å ikke satse på cupene når topp 4 er uoppnåelig, men Klopp har vel en egen plan for det :)

 

Når Liverpool spiller i 3 cuper + ligaen, har flere skader på sentrale spillere og lager omkamp annenhver uke, så kan man ikke spille med A-laget hele tiden.

Lenke til kommentar

Det er det man får når man spiller med mange unge gutter. Rart å ikke satse på cupene når topp 4 er uoppnåelig, men Klopp har vel en egen plan for det :)

Køyrer over hammers heile kampen, og det her er det du klarer å koke isammen?

 

Edit; fakta er jo at b-laget speler jo bedre enn a-laget. Er mange unge gutter som du påpeiker som burde fått starte no etterkvart for å gi noken vekkara til dei som trur dei alltid starter.

Endret av Whiteshit
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Endelig litt revansje for 2006. Veldig ufortjent, selv om vi skulle hatt straffe. Burde strengt tatt gått mye enklere videre mot Liverpool B, men avansement er avansement.

 

Randolph har vært klasse hver gang han har måttet steppe inn i år. Antonio jobbet som en helt og hadde flere gode innvolveringer med mål. Skal bli digg å få tilbake Lanzini og Sakho.

Lenke til kommentar

Det er det man får når man spiller med mange unge gutter. Rart å ikke satse på cupene når topp 4 er uoppnåelig, men Klopp har vel en egen plan for det :)

 

De har ikke prestert verre enn det såkalte førstelaget. Selv om denne kampen endte surt så syns jeg dette laget er mer moro å se på enn førstelaget. Om det derimot er alle disse spillerne som er med videre tviler jeg på. Stewart har gjort en del enkle feil og er, som alle på midtbanen til Liverpool, for glad i å slå ballen bakover mot Lucas. Som var en av mine favorittspillere lenge, men jeg har gitt opp Lucas. Så lenge han spiller på midten, kommer ikke Liverpool til å vinne mye. Og jeg håper jeg tar feil om det den 28.februar...

Endret av oOF
Lenke til kommentar

.

Hel enig, men finner det rart at det er FA-cupen som blir nedprioritert. Ligacupen betyr ikke noe og burde vært den som ble lagt på hyllen. 

 

.

Sier ikke noe på det. Syns flere av de unge gjør det bedre enn de rutinerte, men syns fremdeles det er rart at det er i FA-cupen dere tar sjansen på at det skal funke med unggutter. Ligacupen er jo laget for akkurat det. 

 

 

.

Her er jeg helt enig.

Lenke til kommentar

.

Enig når det kommer til prestasjon. Syns laget virker mer som en enhet enn når dere stiller med de eldre guttene. Sturridge ville mye og får til en god del i tillegg. Jeg regner med at han begynner å sette pasningene og skuddene når former tar seg litt opp, noe som vil resultere i flere mål og poeng. Jeg ville egentlig bare kommentere at det er litt rart å gamble i FA-cupen i forhold til Ligacupen. 

Lenke til kommentar

Grunnen til at vi har brukt førstelagsspillere i ligacupen er jo fordi den var tidligere i sesongen, og da hadde vi ikke så mange skader. Og når man først har kommet langt i den, gir det jo mening å satse videre.

 

Skjønner fullstendig at det blir brukt unggutter i FA cupen, når vi har såpass mange spillere skadet, og er fortsatt med i UEFA cup, samt har et (ørlite) håp om fjerdeplassen. I tillegg er det fortsatt tidlig i FA cupen - husk at vi har spilt flest kamper av alle lag i Europa. Går vi videre i FA cupen betyr det enda flere kamper, og enda flere skader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...