Skrømt Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Hei! Er det blitt noen flere måter å "lagre" temmede hunter pets på? Eller er det bare 50 stallplasser fremdeles? Jeg tenkte det kanskje var blitt flere som jeg ikke har fått med meg; de designer jo noen "must have" hunter pets hver utvidelse, men plassen blir ikke større så vidt jeg har sett? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 "bare" 50... Jeg husker da det var tre. (to stable slots og et aktivt pet) Men nei, såvidt det er meg bekjent er det ikke noen andre måter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Er nok bare 50 ja. Selv kunne jeg klart meg med 1 - har et urasjonelt forhold til loque-nahak-en jeg tamet i Cata Lenke til kommentar
Skrømt Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2016 Jeg husker da det var færre jeg også. Men hadde så gjerne sett mer plass for de av oss som samler på rares, skulle hatt noen achievements også. Og har noen pets jeg har uforklarlige følelser for jeg også, kanskje særlig Skarr; som jeg brukte en evighet på (den fikk da også navnet "Endelig"...) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Jeg venta i 2 hele dager på å få den svarte løva utenfor Ratchet. Den ene gangen spawnet han også kom en jævel og drepte han akkurat når jeg skulle tame. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Hadde holdt med 20 (Var det ikke slik før? Jeg vet ikke for har spilt veldig lite hunter) Lenke til kommentar
Skrømt Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 For meg er dette med hunter pets litt som med mounts; det er ting man farmer og er stolt av om man finner/klarer å temme. De kunne godt å lagt inn flere vanskelige tames, det hadde vært moro. Som BM Hunter er det jo dyra som er greia; og en skikkelig beast master bør jo ha stallen full!! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Ja kan jo se den hehe hadde det litt gøy med å samle battelpets når det var lite å gjøre på wow, endte opp med nesten 200 forskjellige om jeg ikke husker feil. Tok en evighet men skal ærlig innrømme at mange ble kjøpt på auksjon Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Skulle ønske selv og at det var flere plasser. Har ikke spilt på et års tid nå, men det ble en del timer totalt med "pet-farming". Fikk litt dilla på kattedyr jeg da. Både utseende og bruk som BM så da ble det fort mange når jeg ville ha flest mulig forskjellige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå