Gå til innhold

"Lagring" av hunter pets

Anbefalte innlegg

Hei!  :)

Er det blitt noen flere måter å "lagre" temmede hunter pets på?  Eller er det bare 50 stallplasser fremdeles?

Jeg tenkte det kanskje var blitt flere som jeg ikke har fått med meg; de designer jo noen "must have" hunter pets hver utvidelse, men plassen blir ikke større så vidt jeg har sett? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg husker da det var færre jeg også.  :)  Men hadde så gjerne sett mer plass for de av oss som samler på rares, skulle hatt noen achievements også. Og har noen pets jeg har uforklarlige følelser for jeg også, kanskje særlig Skarr; som jeg brukte en evighet på (den fikk da også navnet "Endelig"...) :w00t:

Lenke til kommentar

For meg er dette med hunter pets litt som med mounts; det er ting man farmer og er stolt av om man finner/klarer å temme. De kunne godt å lagt inn flere vanskelige tames, det hadde vært moro. Som BM Hunter er det jo dyra som er greia; og en skikkelig beast master bør jo ha stallen full!! ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Skulle ønske selv og at det var flere plasser. Har ikke spilt på et års tid nå, men det ble en del timer totalt med "pet-farming". Fikk litt dilla på kattedyr jeg da. Både utseende og bruk som BM så da ble det fort mange når jeg ville ha flest mulig forskjellige :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...