Gjest member-296438 Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Holy Moses Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Å er det julenissen som går der borte.. fint med snøfnuggene ! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Trodde det var Kneppen jeg... Men julenissen i sivil, eller Moses kunne det jo også være. Fint strmningsbilde i godt utsnitt. Det gjør seg med snø, i hvert fall på foto... Lenke til kommentar
HSP Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Herlig! Fint å se at du deler litt bilder igjen. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Takker:-) Siden Kneppen ikke har vært innom til nå, så er det jo mulig Helene er inne på noe.....kunne hvert fall sagt fra at han var i byen, slik at jeg kunne disket litt opp for ham. @HSP så var jeg litt på villspor en liten periode, ute i naturen.... Fikk asfaltabstinens.... Fant ut at jeg måtte bidra litt her også. Snart bare ensifret antall bilder i døgnet her.......synd:-( Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Et meget beskrivende bilde, høy klasse. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg