MarkusSta Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Hei! Nå har det seg slik at min LG G2 har begynt å få så mange problemer at jeg må gi slipp på den, og handle ny mobil Etter å ha sett raskt på nettet, har jeg kommet fram til at S6-en virker lovende. Har liksom vært denne mobilen jeg har tenkt på viss jeg skulle hatt en ny, men begynner den kanskje å bli litt gammel? Bruker egentlig ikke mobilen til noe spesielt, annet enn til mye surfing, diverse apper og kameraet blir brukt en god del. Noen som kan anbefale noen mobiler/ komme med forslag til en ny? Tenker egentlig å kjøpe S6-en men vil hørre med folk her først. - Markus Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Jeg ville kjøpt Nexus. Rask oppdatering og clean Android. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Jeg gikk fra G2 til Moto X play: http://www.prisjakt.no/product.php?p=3259001 Klart det er litt uvant å ikke ha "knock to wake" ut av esken og knappene er nå på siden, ikke bak. Men ut over det er den meget bra. *Meget bra kamera *Batteritiden omtrent lik G2/evt litt bedre. (Galaxy S6 gir nok noe kortere batteritid) *MEGET god og lyssterk skjerm, FullHD er mer enn nok på en mobil. *Kun små endringer på android, det meste er "stock", dette gjør at den oppleves svært rask. *God antenne, dette er meget viktig for meg og per i dag er det den beste android telefonen jeg har hatt på dekning. *Koster ikke avskrekkende mye. *Plass til minnekort. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 S6 er en veldig god telefon. På det aller meste. Har kjøpt en slik selv, med 64 GB lagring hos eleoutlet.no til 4990 kr. Det eneste jeg har å utsette på den er at den er veldig glatt å holde i. Og jeg må være veldig forsiktig med hvor jeg legger den. Den sklir av alt. Og batteritiden er ganske stusselig. Ellers veldig fornøyd med kameraet! Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) Jeg gikk fra G2 til Moto X play: http://www.prisjakt.no/product.php?p=3259001 Hvordan opplever du størrelsen på denne? Ser den er litt vanskelig å få i butikk. Selv syns jeg grensen har ligget på 5" før den ender opp som "spekefjøl". Endret 10. januar 2016 av Fjellvåken Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Enig der, den er stor, i tillegg har jeg flipdeksel på den. Går greit i lommen, men en 5" hadde så klart vært å foretrekke. Men det er svært få produsenter som fokuserer på bra specca 5" telefoner - ihvertfall i fornuftig prisklasse. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå