dominus Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 hei. sitter med en 2200+ som jeg tenkte å gjøre om fra en windows til en linuxmaskin. men der stopper det opp for meg. jeg har en 2200+ på et nforce1 bord fra asus(hvor jeg bruker innebygget lyd og nettverkskort), 256mb ram, en 20gb westerndisk og et ati9100 kort. holder dette til å lage en skrivemaskin amed linux som OS? OG, hvilken linux skal jeg velge? jeg må ha noe som bare er å sette i gang å bruke uten å måtte kunne masse stæsj om OS'et.. håper noen gidder å svare på et så "back to basic" spørsmål... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Fedora kanskje? Den er jo i vinden nå Lenke til kommentar
huf Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 holder dette til å lage en skrivemaskin amed linux som OS? Ja. Har du lest faq tråden her på forumet? Visst du er helt fersk på linux, så vil du finne mye bra info der. Fedora og Red Hat eller Mandrake er gode nybegynner-distroer. Lenke til kommentar
yNx Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Ikke glem Knoppix, som booter rett fra cd. Kan være bra for de som bare vil se om dette er noe for dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå