AnonymDiskusjon Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Hei! Tenkte jeg kunne bare starte en diskusjon rundt et problem jeg har. Blir veldig fort betatt av jenter og når jeg snakker med dem blir jo denne følelsen bare sterkere og sterkere. Men etterhvert som at jeg faktisk forstår at jeg har sjanse på denne jenta, så mister jeg nesten alltid interessen. Og jeg har tenkt på dette og hvorfor dette skjer, og har skjønt at jeg kanskje liker spenningen med å "jakte". Men det som er så sykt teit er hvis under den fasen hvor jeg prøver meg, at hun for eksempel gir meg noe som helst grunn til at hun ikke er interessert, stopper jeg å bryr meg nesten med en gang. Er som en bryter som skrur av følelsene mine for jenta. Og da kan det jo egentlig ikke være den følelsen av å "jakte" som gjør meg interessert, når jeg stopper å bry meg, bare på grunn av en liten bagatell som oftest. Noen som kan forklare meg hvorfor jeg gjør som jeg gjør? Tusen takk! Anonymous poster hash: 705d4...02c Anonymous poster hash: 6b531...368 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Hei! Tenkte jeg kunne bare starte en diskusjon rundt et problem jeg har. Blir veldig fort betatt av jenter og når jeg snakker med dem blir jo denne følelsen bare sterkere og sterkere. Men etterhvert som at jeg faktisk forstår at jeg har sjanse på denne jenta, så mister jeg nesten alltid interessen. Og jeg har tenkt på dette og hvorfor dette skjer, og har skjønt at jeg kanskje liker spenningen med å "jakte". Men det som er så sykt teit er hvis under den fasen hvor jeg prøver meg, at hun for eksempel gir meg noe som helst grunn til at hun ikke er interessert, stopper jeg å bryr meg nesten med en gang. Er som en bryter som skrur av følelsene mine for jenta. Og da kan det jo egentlig ikke være den følelsen av å "jakte" som gjør meg interessert, når jeg stopper å bry meg, bare på grunn av en liten bagatell som oftest. Noen som kan forklare meg hvorfor jeg gjør som jeg gjør? Tusen takk! Anonymous poster hash: 705d4...02c Anonymous poster hash: 6b531...368 I mange tilfeller er det snakk om jenter du sjekker opp fordi du vet de er innenfor komfortsonen din, men som du egentlig ikke ser som et reelt partnervalg, om interessen skulle være der. Kall det egoboost om du vil. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Kanskje fordi hjernen din forteller deg at du kan få noen enda bedre. Sånn er evolusjon. Eller kanskje fordi det er slik bruk og kast- samfunnet har fortalt deg at du skal oppføre deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 er sånn selv, jeg vil ha det jeg ikke kan få, får jeg det så tar jeg det selvfølgelig men går videre. dette har ødelagt utrolig mye, tror ikke jeg er i stand til å få meg kjæreste pga dette. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2016 De to første kommentarene ga mening! Takk for svar. Men nå som jeg sånn noenlunde vet hva problemet er, hva skal jeg gjøre for å ikke ha det sånn? Må vel være noe jeg kan tenke på til neste gang eller gjøre? :/ er sånn selv, jeg vil ha det jeg ikke kan få, får jeg det så tar jeg det selvfølgelig men går videre. dette har ødelagt utrolig mye, tror ikke jeg er i stand til å få meg kjæreste pga dette. Jeg føler akkurat det samme. Tenker litt sånn at snart er ingenting vits mer egentlig når det kommer til å prøve å få seg kjæreste. Anonymous poster hash: 6b531...368 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Enkelt, tenk at du ikke kommer til å vite hvor bra den enkelte jenta er før du har brukt litt mer tid på henne og at det kan være mye spennende å oppdage. Faktisk en del jenter i dag som har ganske så syke sex interesser , en kamerat av meg som nå er ny-singel har fortalt historier om jenter i midten av 20 årene som ønsker å bli knullet på mange måter som vi "oldinger" ikke helt er vant med ( vi er begge to i slutten av 30 årene) og faktisk kunne gi en nytelse som utkonkurrerte eks dama hans. Men det viktigste av alt er at du greier ikke å kjenne en person nok til å vite om det er noe å satse på før du har brukt mer tid på henne , så når du begynner å tenke på denne måten og finner det spennende å utforske denne delen også så vil det føre til mer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå