Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hey, kan først starte med å si at jeg ikke har noe god erfaring med dater, det vil da si at jeg ikke har vært på mange.

Akkurat nå har jeg fått med meg drømmedama/ crushet mitt ut på date, noe jeg synes er sykelig i og med at jeg alltid har trodd at hun er way above my league...

Vi har avtalt daten 20 januar, altså om ikke alt for lenge. Som gutt må jeg bestemme hva vi skal gjøre, og som sagt har jeg lite erfaring på dette.

Kjenner at jeg vil gjøre det mest mulig perfekt i form av at det ikke skal være noe "Klein stillhet" samt at hun skal kose seg maksimalt..

Hvordan ville dere gått fram, vi har forøvrig kjent hverandre i 1 år, men ikke pratet noe særlig før litt siden.

Alderen er 21.

Anonymous poster hash: 1f9f8...91a
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer med drømmedame-date da. :)

Mitt forslag er å gå ut på middag på en fin restaurant, også ta en tur på kino, eller evt. hjem til deg selv for filmkveld i sofakroken.

Uansett hva det blir, lykke til og håper det ordner seg for deg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Ikke dra hjem til hverandre, dette må skje på nøytral grunn.

Mat etter film, da har dere i hvert fall én ting å prate om under middagen.

Lenke til kommentar

forøvrig blir det nok ikke noe kino, men middag, problemet er bare at det kan bli for lite å snakke om..

Neida det går så fint så. Var på kaffedate tidligere i høst og var litt redd for det samme (også førstedate), men endte opp med å sitte 2 timer og prate sammenhengende.

Bare snakk om alt; oppvekst, ungdomstiden, skoler, studier, jobb, hobbyer, interesser, musikk, film/TV, nyheter, dette livet vi lever, hva er meningen med livet egentlig? Osv osv. - er masse å snakke om bare du tenker etter. :)

Lenke til kommentar

forøvrig blir det nok ikke noe kino, men middag, problemet er bare at det kan bli for lite å snakke om..

Neida det går så fint så. Var på kaffedate tidligere i høst og var litt redd for det samme (også førstedate), men endte opp med å sitte 2 timer og prate sammenhengende.

Bare snakk om alt; oppvekst, ungdomstiden, skoler, studier, jobb, hobbyer, interesser, musikk, film/TV, nyheter, dette livet vi lever, hva er meningen med livet egentlig? Osv osv. - er masse å snakke om bare du tenker etter. :)

Åhhh, nå ga du meg en bedre følelse!

Fyfaen ass jeg er som regel ikke nervøs, men er noe med denne jenta..

Håper praten går av seg selv altså..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Du sier som følgende:

Hei! Fin dag?

Hun: Bla bla bla,

Du: Å? Men hvorfor det da?

Hun: Bla bla bla

Du: Akkurat ja, så dette er noe du trives med?

Hun: Bla bla bla

Du: Høres gøy ut da. Hva annet driver du med som du synes er gøy da?

Hun: Bla bla bla.

Du: Høres spennende ut. Jeg kan ingenting om dette. Hva går det ut på?

Poenget er, vis interesse for henne og hennes hverdag, og praten går av seg selv. Det siste du skal være er nervøs. Om det går til helvete, hva så? Om du tror dette er den eneste himla bra dama du kan få på date så tar du grundig feil. Og, husk en ting, det er aldri noen damer som er over din liga. Damer som er den typen du ønsker å dele livet med går etter personligheten din, ikke kroppen din. Med andre ord, vær en trivelig og gjennomført solid kar, og du vinner.

Lenke til kommentar

Kino? Sitte i et mørkt rom med hundrevis av fremmede og ikke kommunisere med hverandre i to timer?

Er det egentlig en date?

Sagt det mange ganger på forumet før, men vil anbefale noe lekent som får samtalen til å flyte:

- Pubquiz: dere samarbeider, og dere har innspill 'utenfra' som holder praten igang. Hvem bryr seg om dere gjør det bra på quizen eller ikke? Le av hvor dårlig dere gjør det sammenlignet med de superrutinerte quiz-lagene som sitter rundt dere!

- Biljard? Brettspill? Spill generelt er lekent, og det at dere gjør noe sammen gir rom for flørting og nærkontakt.

Selv synes jeg den typiske middagsdaten fort kan bli litt kunstig også. Selvsagt kan det funke, men da heller gjerne som en oppfølger-date, fra mitt synspunkt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Okei, daten ble gjennomført tidligere.

Alt i alt gikk det bra konstant prat i 3 timer :)

Det er nå 3-4-5 dager siden, og vi har ikke hatt noe kontakt.

Jeg er selvfølgelig keen, men vil ikke være den som tar initiativ hele tiden og havne i friendzone..

Er dette bare å droppe, eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...