Pallantir Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Jeg har falt for hypen og kjøpt Surface 4 pro, og er nesten helt fornøyd. Det eneste problemet er at den er krøkkete å sitte med i fanget, men det løser jeg med en Portapad (de ble en gang i tiden solgt av Dagbladet, tror jeg). Problemet er at den eneste jeg har igjen, lekker og må blåses opp hvert kvarter! Så jeg skulle gjerne kjøpt noen stykker, så jeg har dem liggende. Er det noen som vet om noen som har dem? Ja, jeg har prøvd å google, men de eneste to stedene jeg fant den, var et sted som ikke førte den lenger (merkelig nok sto det på nettsiden at den skulle komme inn den 6.1.), og et annet sted som ikke svarte engang. Jeg er redd for at den kan ha gått ut helt, men gjør et siste forsøk her! HJÆLP! Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 https://www.jula.no/catalog/fritid/sykkel-og-motor/sykkeldeler/reparasjon/lappesett-639178/ Verd et forsøk? Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 8. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2016 Neppe. Det er i festet til ventilen det lekker, umulig å få lappet eller limt det pålitelig. Det har skjedd etter tur med alle de tre jeg har hatt, men de har i gjennomsnitt vart i 5-6 år hver. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 http://www.ebay.com/itm/pc-portapad-/251998777266?hash=item3aac4c2fb2:g:kHEAAOSwMmBVgXtS Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 8. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2016 Wow, takk! Falt meg aldri inn å sjekke bukta, jeg trodde de greiene var rent norske saker! Hiver meg på bestilling her! Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) Står at de sender til norge (selv om de ikke gjør dette så ofte fra usa). Satser på det ordner seg. Veldig dyr frakt da ... Kanskje sjekke jetcarrier eller noe, fikse frakt selv. Endret 8. januar 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 8. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2016 Jeg har folk til slikt... Skal få over noen bildeler fra en kontakt i Unaiten i neste uke uansett, så fem stykker av denne skulle ikke bli noe problem å få lagt til! Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Kult. Kan jeg ringe deg når jeg vil ha inn våpendeler også? Sykt stress med tolla i norge Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 8. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2016 Vel... Er ikke helt sikker på den, nei... Jeg tror jeg holder meg til Oldsmobile framfor Colt! Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) Skjønner. Det er faktisk litt rart med USA. Jeg snakket lenge med en selger der en gang om det, og det var visst noen lover som gjorde at de ikke kunne selge til store deler av verden. Jeg vet ikke om lovene er endret nå da - men det var visstnok mye penger de tapte på dette. Varene er lovlige, både i usa og i norge, og jeg har lov å kjøpe dem (ikke vitale våpendeler f.eks). Men de har ikke lov å sende det ut. Go figure. Endret 8. januar 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå