sandermand90 Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) Hei, når jeg ser i speilet ser jeg at høyre side av halsen min ikke går like bent nedover som venstre siden. Høyre side går 1-2 mm innover. Er dette normalt? Endret 8. januar 2016 av sandermand90 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Perfekt symmetriske mennesker finnes ikke. Det er helt normalt. Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Kroppen skal være relativt symmetrisk, men når det er snakk om 1-2 mm, så er dette så lite at jeg et ikke en gang om vi kan ta med med i betrakning for å vurdere asymmetri. Når man snakker om asymmetri, altså at f.eks. høyre og venstre halvdel ikke er symmetriske så skal man se en tydelig forskjell, f.eks hvis den ene siden er hoven, har markante eller merkbare hevelser, lammelser i muskler etc. Hvis høyre og venstre side er helt funksjonelle og det ikke er noen merkbare forskjeller i form av muskelfunksjon, følselse, smerte, hevelser etc., så vil man normalt anse dette som helt normalt. Men, vi på forumet er ikke leger, vi kan verken se eller ta på deg og halsen din, så vi kan ikke komme med en konklusjon på dette. Er du bekymret kan du ta det opp med fastlegen din, eventuelt ringe fastlegekontoret. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Gå til legen for guds skyld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Du har ikke lenge igjen. (Minner meg om søttitallet. Da var legespaltene fulle av innlegg fra jenter som var urolige fordi det var forskjellig størrelse på puppene.) Lenke til kommentar
sandermand90 Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 Her er et bilde av halsen min. Ser den normal ut? Lenke til kommentar
sandermand90 Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 Et litt bedre bilde Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Hva synes du om halsen min? Se bilde til venstre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå