NikZer Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Med de nye triggerne kan man nå lage attraksjoner som dette: Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Det tar jo helt av det dær. Rollercoaster Tycoon har fått ofisiell releasedate nå. En dag før Planet Coaster Har kjøpt begge for lenge siden så blir nok å spille begge. Lenke til kommentar
NikZer Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Her er noe nye bilder. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 13. november 2016 Forfatter Del Skrevet 13. november 2016 Det tar jo helt av det dær. Rollercoaster Tycoon har fått ofisiell releasedate nå. En dag før Planet Coaster Har kjøpt begge for lenge siden så blir nok å spille begge. Lykke til med RCTW da De gikk på en saftig blemme når det først kom ut i butikkene med at det ikke var merket som 'early access'. Blir artig å se hvor mye, og OM noe har forandret seg på den fronten. Personlig mistet jeg interesse for RCTW når det ble klart at det første designet og teamet bak dette, ble skrotet, og utvikler nummer to kom på banen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Rollercoaster tycoon world har de jobbet hardt med siden de gav det ut som early access. Gikk fra å ikke kunne spilles til å fungere ganske bra. Desværre har de måtte konsentrere seg om bare dette, så selve spillet er ikke bra. Tror Planet Coaster vil gi mye mere spilleglede. Lenke til kommentar
NikZer Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Frontier forsetter å levere: http://www.pcgamer.com/planet-coaster-update-more-than-doubles-the-size-of-parks/ Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Frontier forsetter å levere: http://www.pcgamer.com/planet-coaster-update-more-than-doubles-the-size-of-parks/ Kommer ikke linken din, men her det som ble fikset i den siste betaoppdateringen: We’re so happy that you’re all enjoying the beta! As we move even closer to Planet Coaster’s release date (only 3 days away now... exciting!), the developers have been working around the clock and we’re super excited to be revealing some final features into the game – it’s update time! - New rides: Rolling River, Invincible, Chair-O-Plane These three new attractions are the perfect addition to your parks; you can add the stunning new Rolling River water ride, create a new epic coaster with the Invincible, or add a more gentle touch with the Chair-O-Plane! How exciting! - BALLOONS!! The latest addition to the Planet Coaster shops is an all-time favourite, balloon shop Loony Blooons! We can’t wait to see your guests walking around with their colourful souvenirs. And even better, each balloon is on a string! - More Shop news: Themed hats, mayonnaise for Monsieur Frites We have also added a variety of hats to be purchased in the Hat Shops, themed to Western, Sci-fi, and Fantasy; so your guests will have loads more options for funky headwear! Lastly, your guests can now choose to top their fries with... mayonnaise (YES, HOLLAND REPRESENT!), to give them the best of flavours at Monsieur Frites shops. - Two new entertainers! You’ve already had some sneak previews of the two last additions to the park staff, but we’re so happy they are finally ready to join the family: give a warm welcome to Miss Elly, our Western hot shot patrolling the grounds, and Tiki Chicken, the fiery, community-created flavour maker. - Help System: to... help! - Scenario balancing to Pirate Battles and Monolith Thanks to your valuable feedback over the past few days of beta, we have made some balancing changes to the two Beta Scenarios even further; try your hand at them again and see if you can still pass them both with three stars! - UI flow improvements The panel in the info panel and park management will now remember the last tab you were on; so you will not have to search for your active tabs again. - More lights hooked up to Coaster Trigger system Get the most of triggered events with even more lighting options to spruce up your coaster ride! - VIP Staff Pass now supports facial hair Get all the beards going this Movember! - Polish, QOL and Balancing - more of this - More optimisations: the team has been working hard over the last few weeks to get framerate up even further for a smooth experience, and today's update has the latest fruits of their labours. - Stability and compatibility improvements - Boids: Flocking Pigeons! And last but not least, by popular demand, your PARK AREA IS NOW OVER 2.5 TIMES BIGGER THAN BEFORE! As a result of the team's hard work on optimisations, they have increased your park sizes. You’ll have even more space to put down rides, build crazy coasters, and craft intricate landscapes your guests will absolutely love! You may see further updates for fixes before launch. Don’t forget, the final launch update will include the additional scenarios (with release balancing) as well as Steam achievements and trading cards! Planet Coaster is an important release for us, not just because we’re self-publishing the games that we love, but also because of the incredible community we have had the pleasure of being a part of over the past few months, who are equally passionate about the game, give us constant inspiration and feedback, and have helped us shape the game along the way. Every supportive post, share of your great content and kind word really does help spur the team on and is a vital part of the development of Planet Coaster. Thank you so so much for joining us for the ride, we can’t wait for November 17. Lenke til kommentar
NikZer Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Og så er dagen kommet. I dag slippes spillet. Her er den nye traileren: Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Jeg er ikke imponert over at de bruker en påtrengende tredjeparts DRM. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Jeg er ikke imponert over at de bruker en påtrengende tredjeparts DRM.Så påtrengende er den da ikke. Du må aktivere spillet hver gang du oppgraderer PCen og du kan maks aktivere spillet 4 ganger per 24 timer. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Jeg er ikke imponert over at de bruker en påtrengende tredjeparts DRM. Hæ? Hvilken da? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Jeg er ikke imponert over at de bruker en påtrengende tredjeparts DRM.Så påtrengende er den da ikke. Du må aktivere spillet hver gang du oppgraderer PCen og du kan maks aktivere spillet 4 ganger per 24 timer. Oppgraderer PCen? Er det vanlig å "oppgradere" en PC 4 ganger i løpet av et døgn? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Jeg er ikke imponert over at de bruker en påtrengende tredjeparts DRM. Hæ? Hvilken da? Denuvo Anti-tamper Ikke den verste DRM-typen, men fortsatt nokså drit. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Jeg er ikke imponert over at de bruker en påtrengende tredjeparts DRM.Så påtrengende er den da ikke. Du må aktivere spillet hver gang du oppgraderer PCen og du kan maks aktivere spillet 4 ganger per 24 timer. Oppgraderer PCen? Er det vanlig å "oppgradere" en PC 4 ganger i løpet av et døgn? Nei, det tviler jeg på. Kun i helt spesielle tilfeller hvor man sliter med å finne feil og må innstallere Windows flere ganger. En vanlig bruker vil ikke merke denne DRMen. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Virker som dette er et spill først og fremst for "kreative designere", og ikke "management/strategi" spillere. Jeg er derfor litt spent på hvorvidt jeg kommer til å like dette spillet, eller hvor fort jeg går lei. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 (endret) Denuvo Anti-tamper Ikke den verste DRM-typen, men fortsatt nokså drit. Åh, Denuvo er ikke DRM. Det er, som du sier, anti-tamper. Det er noe annet: Beskyttelse for den DRM-metoden utviklerne måtte velge. I dette tilfellet Steam ... Så hva nøyaktig er problemet med Denuvo? Virker som dette er et spill først og fremst for "kreative designere", og ikke "management/strategi" spillere. Jeg er derfor litt spent på hvorvidt jeg kommer til å like dette spillet, eller hvor fort jeg går lei. Tja, man kan jo håpe at det scorer høyt hos begge. Endret 17. november 2016 av Imsvale Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Åh, Denuvo er ikke DRM. Det er, som du sier, anti-tamper. Det er noe annet: Beskyttelse for den DRM-metoden utviklerne måtte velge. I dette tilfellet Steam ... Så hva nøyaktig er problemet med Denuvo? Hæ? Denuvo er absolutt DRM, og har ingenting med Steam sin DRM å gjøre. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Åh, Denuvo er ikke DRM. Det er, som du sier, anti-tamper. Det er noe annet: Beskyttelse for den DRM-metoden utviklerne måtte velge. I dette tilfellet Steam ... Så hva nøyaktig er problemet med Denuvo? Hæ? Denuvo er absolutt DRM, og har ingenting med Steam sin DRM å gjøre. Denuvo er ikke kopibeskyttelse, men beskyttelse av kopibeskyttelsen. I praksis blir det selvsagt en forlengelse av DRM-en som ligger i programvaren, men Denuvo er altså ikke i seg selv DRM. Denuvo alene gjør ingen verdens ting. Siden Planet Coaster bruker Steam sin DRM er det denne DRM-en Denuvo vil virke på i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 (endret) De eneste som ikke kaller Denuvo for DRM er Denuvo selv, fordi de påstår at det å ikke være en påtrengende kopibeskyttelse ikke gjør det til en kopibeskyttelse. Dette er hva vi på godt norsk kaller for marketing wank. Denuvo er en avansert integritetskontroll som scrambler binærfilene og patcher de til å kun fungere med din maskinvare. Selv om det ikke wrapper programvaren i et påtrengende og kontrollert miljø, men heller patcher binærfilene og kjører obfuskert kode i et virtuelt miljø, så fritar det ikke Denuvo for å være et DRM. Alt som hindrer deg i å kontrollere din egen programvare er Digital Restriction Management. Det er ikke sikkert at alle bryr seg om dette, men det er en dealbreaker for meg ihvertfall, så Planet Coaster blir ikke kjøpt med det første. But I digress... https://www.reddit.com/r/CrackStatus/comments/43dgej/how_denuvo_works_and_why_its_so_hard_to_crack/czi9vbs/ Endret 17. november 2016 av Gavekort Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 De eneste som ikke kaller Denuvo for DRM er Denuvo selv, fordi de påstår at det å ikke være en påtrengende kopibeskyttelse ikke gjør det til en kopibeskyttelse. Dette er hva vi på godt norsk kaller for marketing wank. Denuvo er en avansert integritetskontroll som scrambler binærfilene og patcher de til å kun fungere med din maskinvare. Selv om det ikke wrapper programvaren i et påtrengende og kontrollert miljø, men heller patcher binærfilene og kjører obfuskert kode i et virtuelt miljø, så fritar det ikke Denuvo for å være et DRM. Alt som hindrer deg i å kontrollere din egen programvare er Digital Restriction Management. Det er ikke sikkert at alle bryr seg om dette, men det er en dealbreaker for meg ihvertfall, så Planet Coaster blir ikke kjøpt med det første. But I digress... https://www.reddit.com/r/CrackStatus/comments/43dgej/how_denuvo_works_and_why_its_so_hard_to_crack/czi9vbs/ Definisjonssak når vi først har kommet så langt, og akkurat der legger jeg den diskusjonen død. Så lenge det ikke går utover ytelsen (og det er vel noget bestridt) bryr jeg meg omtrent like mye som med at det bruker Steam DRM. Det jeg har problemer med er ting som skaper trøbbel for sluttbrukeren. Om Denuvo gjør dette, vet jeg i grunn ingenting om. Er det verre med lovlig kopi enn med piratvare når det før eller senere blir cracket, så skal jeg gladelig laste det ned med metode nummer to. Jeg hadde så absolutt ambisjoner om å kjøpe dette etter hvert, men dette kan potensielt stikke kjepper i hjulene, ironisk nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå