fjarle Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Har to samtidige skjermer og inntil én måned batteritid.Casio har sluppet en smartklokke for hardhauser Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Jeg syntes den kamufleringa av det flate hjulet fungerte eksepsjonelt dårlig. Forskjellen mellom aktiv og passiv del av klokkeflata er skrikende. Da likte jeg bedre LG's OLED-smartklokke... Selv om det vel bare var en skjerm og resten av konsept-produktet manglet. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Førsteinntrykket mitt er at dette ser ut til å være et vellykket design. En av de første Casio-klokkene på lenge jeg faktisk har likt designet på. 1 Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Denne var interessant, vil holde et øye med denne. Har for øyeblikket en Casio G-shock jeg bruker når jeg går lei av min Sony smartwatch 2, så om den ikke blir alt for dyr, kan den erstatte begge disse klokkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg