Datafiksern Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Noen som har en liggende som fungerer greit? Har søkt på finn.no, men syns det er vanskelig å vite hva man skal velge. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Hva skal du spille? Har du skjerm, tastatur, mus, øvrig? Hvilke krav stiller du i det mildt sagt meget beskjedne budsjettet? Snakker om pris under en halv iPad... Lenke til kommentar
Datafiksern Skrevet 8. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2016 Tenker på bilspill, Need for Speed f.eks. Er klar over at det ikke er store budsjetten, men nå trenger ikke maskinen være helt ny da. Lenke til kommentar
Datafiksern Skrevet 8. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2016 Og tenker kun på maskin.. Lenke til kommentar
tommynecro Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Jeg tror faktisk ikke jeg tør å prøve meg på den her. Uansett hva du får for den pris blir spillopplevelsen din gaaanske så elendig. Med mindre du spiller mye Football Manager Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Vanskelig å hjelpe når vi ikke vet hvilket område du bor i. Denne er grei http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=69408482&search_type=SEARCH_ID_BAP_ALL&sub_category=1.93.3215&category=0.93&product_category=2.93.3215.44&ref=fas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå