Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Bra skutrekker på batteri til under 1000 kroner?

Anbefalte innlegg

Nå var jeg innom noen butikker i dag når vi ute for å bytte diverse gaver og så litt på hva som var nå. Coop har kampanje på Bosch PSR 18 Li-2 i koffert med lader og to batterier til 799 for medlemmer. Dette var lokalt tilbud for den butikken, for den kostet 1699 i annen Coop bygg. De anbefalte forøverig Bosch fremfor Hitachi og Ryobi som de også fører, uten at det trenger å bety noe som helst.

Jeg har en Bosch PSR 18 Li-2, og denne er jeg veldig fornøyd med. Jeg liker den faktisk bedre enn svigefar sin Milwakee som koster det dobbelte.

Jeg har også en Bosch PSR 1800 li-2, og denne er betydelig svakere til tross for at prisforskjellen ikke er så stor. Denne ville jeg styrt unna hvis du bare skal ha en maskin. Det er denne kona bruker til å montere møbler :p

Ett siste tips er å besøke http://www.toolstop.co.uk/ for å spare penger.

Endret av xibriz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var nok Bosch PSR 1800 li-2 og ikke Bosch PSR 18 li-2 de hadde kampanje på Coop bygg. Så denne er bare å styre unna altså? 

Var innom toolstop å så. Greit de er en del lavere i pris på enkelte varer, men dette jevner seg vel ut med frakt og slikt når en handler i min prisklasse.

Lenke til kommentar

Da har jeg kjøpt.

Det ble Bosch GSR 10,8-2-li med 1x2Ah og 1x4Ah batteri + toolbag. Tror denne fungerer strålende til ønsket bruk.

Det blir nok å utvide med en 18V også i en serie der batteri passer til flere maskiner. Her står det vel i hovedsak mellom Ryobi, eller Bosch som er en del dyrere.

Får følge med på kampanjer fremover, samt sjekke om noen av de tilbyr koffert som passer til flere av maskinene så det går å få samlet de litt.

Lenke til kommentar

Det var nok Bosch PSR 1800 li-2 og ikke Bosch PSR 18 li-2 de hadde kampanje på Coop bygg. Så denne er bare å styre unna altså? 

Var innom toolstop å så. Greit de er en del lavere i pris på enkelte varer, men dette jevner seg vel ut med frakt og slikt når en handler i min prisklasse.

Ja, 1800-modellen er alt for svak i forhold til hva man forventer.

Jeg skulle skru en 5x100mm skrue inn i noe treverk med denne da jeg traff på en kvist som førte til at maskinen ga opp. Deretter pakket jeg opp PSR 18, og den kjørte inn skruen uten problemer og knakk den i to etterpå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...