crab Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Har akkurat kjøpt meg Canon Ixus 400 ettersom dette kameraet har fått veldig bra kritikk i forhold til bildekvalitet. Problemet er at bildene jeg tar absolutt ikke blir bra. Regner med at det er noe jeg gjør galt..men klarer ikke å finne ut hva. Særlig blir bilder tatt innendørs stygge. Enten er de ute av fokus, selvom jeg trykker knappen halveis ned og venter på "grønn firkant". Eller så blir det "hakkete" kanter i overgangen mellom forskjellige farger. Bildene blir liksom ikke ordentlig klare. Også hvis jeg bruker beste bilde innstilling. Er helt sikkert noe jeg gjør galt, særlig hvis jeg stiller inn manuelt....men når kameraet er stilt inn på "automatisk" burde det jo bli ok bilder?? Setter kjempestor pris på alle tips! Vet at mange har kjøpt dette kameraet og virker som folk er veldig fornøyd!! Det som og er litt dumt er at bildene ofte ser fine ut på LCD skjermen, men når jeg ser på de på PC'n senere er bildene ikke bra. Takker og bukker for alle tips!! Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hei, det du kan gjøre er å legge ut bilder i feil-bilder delen av galleriet vårt: http://galleriet.akamera.no/feilbilder Så kan du linke til bildene herfra, det blir lettere å se hva som er galt hvis man har bilder å forholde seg til :-) Lenke til kommentar
tomy Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Hei. Har samme problem med Canon A70. Kjøpte dette etter at det fikk mye bra omtale tidligere i år / før sommerferien. Ingen bilder blir skarpe. Bildene ser kornete ut liksom en hinne foran bilde. Har prøvd alt. Har en mistanke at det er noe feilt i kamera. Jeg har levert tilbake A70 kameraet til butikken som skal teste det evnt levere det til verksted. I mellomtiden har jeg "hentet" ett Casio exilim z4 hos elkjøp ( kan leveres tilbake innen 30 dager) Bildene fra dette er helt fantastisk i forhold til mitt Canon A70. Tomy Endret 18. november 2003 av tomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå