Arodem Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 PDP hevder at kontrolleren varer i 8 til 12 timer etterpå.Denne kan lade en Xbox One-kontroller på bare 60 sekunder Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Spørs på hva dette vil koste. For jeg greier å bytte batterier på mindre enn 60 sekunder Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Spørs på hva dette vil koste. For jeg greier å bytte batterier på mindre enn 60 sekunder Har Xbox One fortsatt "vanlige" AA-batterier? Lenke til kommentar
Hakons1 Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Spørs på hva dette vil koste. For jeg greier å bytte batterier på mindre enn 60 sekunder Har Xbox One fortsatt "vanlige" AA-batterier? Ser sånn ut https://support.xbox.com/nb-NO/xbox-one/accessories/using-aa-batteries Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) Lurer fælt på hvilke celler de bruker her og hvor mye ladehastigheten påvirker levetiden av batteripakken. 60 sekunder er ganske kjapt. Har Xbox One fortsatt "vanlige" AA-batterier?AA funker helt flott om du har kjøpt deg skikkelige oppladbare batterier. For de som fortsatt kjører engangsbatterier, det er 2016! Panasonic Eneloop er det man kjøper om man vil ha moderne AA- eller AAA-batterier. Ingen minneeffekt og god ytelse og levetid. Endret 8. januar 2016 av AdNauseam Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 AV batterier er genialt på xbox one da de varer jævli lenge. Wii u og PS4 ligger konstant til lading da de bare holder noen få timer. Oppladbare AA bruker jeg ikke. Har en haug av dem men de varer så utrolig mye kortere selv om det er 2016 (den der selv om det er år xxxx greia er så sinnsykt idiot måte å si ting på, bare måtte få lagt til det). Lenke til kommentar
dajekols Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 http://cdon.no/spill/xbox_one_play_and_charge_kit-23932017 til dere AA batteri brukere genialt! Batteriet holder lenge, å om det går tomt kan du lade det i kontrollen via ledning mens dere spiller Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Haha, DEN klumpen på kontrolleren da, om jeg skulle måtte trenge strøm på kontrolleren mens jeg spiller klarer jeg meg nok heller med en kabel koblet til fremfor den svulsten der Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Haha, DEN klumpen på kontrolleren da, om jeg skulle måtte trenge strøm på kontrolleren mens jeg spiller klarer jeg meg nok heller med en kabel koblet til fremfor den svulsten der Vel, siden den bruker 60 sekunder så trenger du ikke spille med den heller. Sålenge du klarer å vente 60 sekunder da. Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Haha, DEN klumpen på kontrolleren da, om jeg skulle måtte trenge strøm på kontrolleren mens jeg spiller klarer jeg meg nok heller med en kabel koblet til fremfor den svulsten der Vel, siden den bruker 60 sekunder så trenger du ikke spille med den heller. Sålenge du klarer å vente 60 sekunder da. Trenger ikke spille med den? Det er jo klumpen som er "batteriet", den lader jo ikke vanlige AA batterier Lenke til kommentar
Jeuhrn Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Lurer fælt på hvilke celler de bruker her og hvor mye ladehastigheten påvirker levetiden av batteripakken. 60 sekunder er ganske kjapt. Har Xbox One fortsatt "vanlige" AA-batterier?AA funker helt flott om du har kjøpt deg skikkelige oppladbare batterier. For de som fortsatt kjører engangsbatterier, det er 2016! Panasonic Eneloop er det man kjøper om man vil ha moderne AA- eller AAA-batterier. Ingen minneeffekt og god ytelse og levetid. Dette er nok celler av typen superkondensator etter ladetid og selvutlading å dømme. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Dette er nok celler av typen superkondensator etter ladetid og selvutlading å dømme.Ja, det må ihvertfall være noe mellomlagring her. Men trodde superkondensatorer var mye større enn som så (med en slik kapasitet), kanskje jeg tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå