HSP Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Rådhusplassen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Tipper at du satt på en buss el. liknende her. Artig virkning. Kunne kanskje tatt et par cm. oppe tenker jeg uten at det er noe forlangende. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Flott i sin enkelhet med frosten på ruten og de ventende på buss- stoppet .Flott komponert med en dus fargepalett . Mvh Alec Lenke til kommentar
HSP Skrevet 9. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2016 Tipper at du satt på en buss el. liknende her. Artig virkning. Kunne kanskje tatt et par cm. oppe tenker jeg uten at det er noe forlangende. Roar Flott i sin enkelhet med frosten på ruten og de ventende på buss- stoppet .Flott komponert med en dus fargepalett . Mvh Alec KULT!! Tusen takk! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Viser hvor lurt/viktig det er og ha øynene med seg, kreativitet og talent, i tillegg til kamera:-) Knall dette Henning. Må vist begynne og ta bussen.... Lenke til kommentar
HSP Skrevet 10. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2016 Viser hvor lurt/viktig det er og ha øynene med seg, kreativitet og talent, i tillegg til kamera:-) Knall dette Henning. Må vist begynne og ta bussen.... Stili bilde. Tusen takk! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Ja, det så jeg med en gang! ;-) 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Tror jeg har sett dette bildet tidligere, gode bilder fester seg til "minnebrikka" og dette liker jeg godt, veldig godt Mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 Ja, det så jeg med en gang! ;-) Tror jeg har sett dette bildet tidligere, gode bilder fester seg til "minnebrikka" og dette liker jeg godt, veldig godt Mvh Oddmund Tusen takk Gro og Oddmund! Lenke til kommentar
HSP Skrevet 28. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2017 Saul Leiter! En av mine favoritter! Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg