Jørgen.S Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Hei! Jeg vurderer å selge min gaming pc, for så å investere i en bedre pc senere ettersom jeg ikke har bruk for en gaming pc akkurat no. Specs: Grafikkort: ASUS GeForce STRIX GTX 970 4GB PhysX SSD: Crucial MX100 SSD 256GB 2,5" 7mm Prosessor: Intel Core i7-4820K Hovedkort: ASUS P9X79, Socket-2011 HDD: Seagate Barracuda® 3TB Strøm: Corsair RM650, 650W PSU Kjøling: Corsair H60 Hydro Series CPU Kjøler RAM: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB Kabinett: CM Storm Stryker Gaming Big Tower Kjøpt 28 Juli 2014 hos komplett(Grafikkortet ble kjøpt Februar 2015) og nypris var 14500,- Takk Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) Prøv et sted mellom 7000-8000 kr. Ellers gjør det ikke mye om du setter for høy pris, de fleste som vurder brukt er flinke til å prute, hører du ikke noe er folk ikke interisert å kjøpe brukt. Fordel muligens å spandere frakt, og kunne vise kvitteringer muligens det er lettere å selge da. Endret 8. januar 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 ^?? nærmere 9-10 om man sammenligner hva som ligger på Finn. Svak krone i tillegg, så pcen har ikke falt i pris siden du kjøpte den. 1 Lenke til kommentar
tommynecro Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Med tanke på hva slags søppel går for store penger på finn, så kan du sette den der minst 10-12k. Sier ikke at du nødvendigvis får dette og pc'n er nok ikke verdt så mye, men det skader ikke å prøve. Personlig er den nok verdt rundt 10k. Så en pc som var rimelig priset her om dagen. Fyren skulle ha 10k og den var bedre enn den du har. Ganske mye bedre faktisk. 1 Lenke til kommentar
sliz3r Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Ha den ute for 12 000 en uke og 2, deretter sletter du annonsen og legger ut ny for 1000 kr rimeligere, så ser du hva du evt kan få utav den Jeg personlig mener rundt 8000 men vet aldri med finn da folk selger 5 år gammle maskiner for mangen tusen kroner. Lenke til kommentar
Jazzflutes Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Jeg er enig i at det BURDE ligge på rundt 8K, men prisene på finn er helt latterlige fortiden. Folk tror de kan få solgt sine 3 år gamle slitte, utdaterte drittdeler for 25% off. Har brukt rundt en måned på å se gjennom bruktmarkeder for å finne brukte deler til ett nytt build, men markedet er rett og slett dårlig. Det skal sies at de pc'ene som ligger ute som er åpenbart overpriset, ikke blir solgt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå