Delvis Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Bestilte noe i går med fri frakt, og fikk beskjed det vil bli sendt mellom den 15 og 19.Det var lenge syns jeg. Går det an å endre og legge til frakt?. Ser ikke det står noe sted, noen som vet? Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Det er bare å ringe dem og spørre det. Tlf: 21 51 90 00. Eventuelt så har de et skjema du kan fylle ut også. Skal uansett ikke være et problem om den ikke har blitt sendt ut enda. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2016 Har vært kunde der i 10 år. Når de aldri har hørt stemmen min før, eller fått noen henvendelse fra meg før, ønsker jeg holde den tradisjonen i hevd og ikke bryte prinsippet med at alt går stille og smooth for seg.Det er bare hvis det var et valg man kunne gjøre generelt(som jeg ikke har sett), hvis ikke venter jeg heller. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2016 Falt for fristelsen å ringe likevel. Havnet i kø og la på etter en stund.Men nå ble jeg mer interessert i hva sangen i telefonen heter. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2016 Kom melding pakken er sendt i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå