akelbo Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Ubisoft har annonsert systemkrav og vist frem mer av spillet.Så kraftig må PC-en din være for å kjøre Far Cry Primal Lenke til kommentar
asusa8ne Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Dette var langt ifra sjokkerende? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Dette var langt ifra sjokkerende? Skulle det sjokkere? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 http://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/far-cry-4/12380/?p=r Ser man der, sammenlignet mot Far Cry Primal så er det ganske likt. Skulle tro spillet er samme (Grafikkmotoren) bare handlingen og fortellingen er andeledes. Noen som kan bekrefte dette eller ikke? Så man kan vel ikke forvente seg DX12 støtte med det første. Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Så synd, samarbeid flerspiller (eller co-op på godt gammelt språk) er nr. 1 salgs argument for meg. Utrolig morro i farcry 4 ihvertfall. Lenke til kommentar
Sandnessen Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Under "Ved lansering vil spillet ha støtte for følgende skjermkort:", er det meningen at det skal stå: "GTX 500 / 500 / 700 / 900 / TITAN-serien"? Eller skal det stå "GTX 500 / 600 / 700 / 900 / TITAN-serien"? Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 8. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) Under "Ved lansering vil spillet ha støtte for følgende skjermkort:", er det meningen at det skal stå: "GTX 500 / 500 / 700 / 900 / TITAN-serien"? Det var ikke meningen, og jeg har rettet opp feilen nå. Takk. Endret 8. januar 2016 av akelbo Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Ser nå at utviklingstiden mellom Far Cry 4 og Primal bare er rundt 14 måneder? Er det forskjellige Ubisoft studioer som jobber med dette? Skjønner at det ikke blir store hopp i grafikken om de ikke tar seg bedre tid med spillet. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Ser nå at utviklingstiden mellom Far Cry 4 og Primal bare er rundt 14 måneder? Er det forskjellige Ubisoft studioer som jobber med dette? Skjønner at det ikke blir store hopp i grafikken om de ikke tar seg bedre tid med spillet. Dette blir søppel frykter jeg. FC4 var også bare en stor update til FC3 syns jeg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Har fremdeles ikke fått tid/giddet å spille Far Cry 4. Etter å spilt noe timer med FC3 gadd jeg ikke mer, alt ble likt, ikke noe nytt. Ikke at jeg har noe i mot spill der spillet går ut på det samme om igjen og om igjen, men det som gikk om igjen og om igjen i far cry 3 var ikke interessant nok(som med AC spillene, eller Watch dogs) Så med andre ord UBI spill. Om FC4 kommer på salg på steam igjen, det er 50% og jeg tilfeldigvis har penger skal jeg få kjøpt det, jeg har det jo på watch listen min. Premival derimot nope. Og er det noen andre som føler at premival egentlig burde være en Stand alone Xp pakke alle blood draoon var til FC3. jeg ser bare ikke hvordan de kan gi ut primeval til fullpris. Lenke til kommentar
Akseel Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 CO-OP og det ville vært ett kjøp. Lenke til kommentar
MadsOslo Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Gleder meg, digger FC-serien. sprø historier og masse action! Liker at noen fortsatt har fokus på enspillermodus for oss som bare "gamer" innimellom. Noen som kan si om jeg kan spille det greit (Mac/bootcamp fra 2011, måtte bytte skjermkort): 3,4 GHz Intel Core i7 AMD Radeon HD 6970M 2048 MB 1 Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Wow. Lanseringsdato 4 måneder etter Far Cry 4. Bra. Noen er i fjøset og melker kyrne sår. Lenke til kommentar
Riveer Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Wow. Lanseringsdato 4 måneder etter Far Cry 4. Bra. Noen er i fjøset og melker kyrne sår. ...Far Cry 4 ble lansert for ett år og to måneder siden? Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Wow. Lanseringsdato 4 måneder etter Far Cry 4. Bra. Noen er i fjøset og melker kyrne sår. ...Far Cry 4 ble lansert for ett år og to måneder siden? Her gikk det kjapt i svingene ja. Du har selvfølgelig helt rett. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Nå fikk Farcry Primal 4k textures med 1.3 patchen, så nå ser det enda diggere ut. Krever sikkert litt mere også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå