-Siberian- Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Har en minnepinne med en fullversjon av Windows 10 Pro på. Det er altså ikke snakk om en gratis nedlastet oppgradering. Fra før av har jeg Windows 7 installert. Spørsmålet er om det er spesielle ting jeg bør tenke på før jeg går i gang. Sikkerhetskopiere spesielle ting? Kjente problemer? Regner med det er mange erfaringer der ute Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Om du har fullversjon på en minnepinne er det egentlig en enkel sak å få ting til å fungere. Jeg hadde uansett kastet inn en ny HD / SSD og lagt inn W10 pro der , alle de viktige filene fra W7 kan du jo lagre på en annen hd og føre over etterpå samt ha den gamle OS disken som en backup om noe skulle gå galt , da er det bare å fjerne W10 disken og plugge inn den gamle W7 disken og du har minimalt med nedetid. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Vær obs på at PCen kanskje ikke tåler WIn10. Drivere og slikt kan være destabiliserende med Win10. Selv får jeg regelmessige BSODs på grunn av at Win10 insisterer på å overskrive en Intel-driver, og den nye driveren i Win10 ender med BSOD innen få minutter etter oppstart. Reinstall av den gamle driveren fikser biffen inntil neste gang Windows Update installerer den nye... Har hørt om lignende problemer med enkelte maskinvaretyper. Men for de fleste så funker ting fjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå