Elias 1 Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Hei! Jeg ønsker å kjøpe meg noen nye ski. Jeg har twitip fra før, men de er litt korte nå... Jeg liker godt å kjøre i løssnø og gå på skiturer. Jeg tenker kanskje å kjøpe randonee ski. Jeg trenger jo da helt nytt utstyr, Ski, bindinger, sko, feller og hjelm. Jeg er 182 cm høy. Jeg trenger da noen ski som funker i bakken men også på toppturer (opp og ned). Jeg har ca 5-7 k i budsjett for alt sammen. Takk for svar! Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) Langrennsski kanskje? Nei, tror du har ganske god peiling på hva du skal ha, jeg. Er det et tilbud du leiter etter eller? Endret 8. januar 2016 av frohmage Lenke til kommentar
Elias 1 Skrevet 9. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2016 (endret) Ja, leitet litt på nettet, og jeg fant noen ski som jeg tror virker gode: http://hardhaussport.no/products/g3-zenoxide-c88-1314 Men da mangler jeg sko og bindinger. Da er jeg veldig usikker på hvilke jeg skal kjøpe. Jeg vet heller ikke hvilke lengde jeg bør ha på skiene. Endret 9. januar 2016 av Elias 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå