uggy Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 vurderer å sette inn en m.2 hdd i hovedkortet mitt. men er litt usikker på om jeg får utbytte av det med de komponentene jeg har i HK nå. for øyeblikket har jeg 3 stk. titan x i de 3 røde pci-e portene, og i den siste pci-e har jeg et elgato hd60pro kort koblet til. må jeg ut med elgato kortet for å få det til å fungere? Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) Vel M.2 slotten som er på HK fungerer ikke hvis PCIE_X8_4 er benyttet. Da må du evt bruke et PCIE kort for M.2 Men da er det litt avhengiheter til SATA porter etc. http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/mb/LGA2011/Rampage_V_Extreme/E9550_rampage_v_extreme_ug_WEB.pdf Side X, viser en oversikt over hvordan bruk av PCIE slots disabler andre ting. Men siden de 3 øverste røde er opptatt av titan kort, får du vel ikke plass til et slikt PCIE kort for M.2, uten å ta ut kortet som står i PCIE_X8_4 .... Endret 8. januar 2016 av B-QL Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 (endret) What's the point med 3 Titan X ? Jeg kjører ett GTX Titan vanlig og klarer alle spill glatt. PC: GPU: Geforce GTX Titan CPU: Intel i7-4790K @ 4 GHz Minne: 32 GB RAM (8x4 DDR3 @ 2400 MHZ) Hovedkort: ASUS ROG MAXIMUS VII FORMULA Endret 27. februar 2016 av Bruker-68389 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå