Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Da anbefaler jeg en tur til et Opelverksted. Det kan være så enkelt som at begge nøklene må kodes inn på nytt, eller feil på styringsenheten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Da anbefaler jeg en tur til et Opelverksted. Det kan være så enkelt som at begge nøklene må kodes inn på nytt, eller feil på styringsenheten. Lenke til kommentar
Romstian Skrevet 27. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2016 (endret) Falsk alarm ang. bilen. Nå bærer det til opelverksted for å lese feilkoder! Edit: Den stoppet idag igjen, etter å ha gått feilfritt i 2-3 dager, byttet bensinpumpa og det er ingen forandring.. Endret 27. januar 2016 av Romstian Lenke til kommentar
Romstian Skrevet 30. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2016 Da er det tatt diagnose av bilen, og det viste seg at EGR ventilen var den som forårsaket motorlampe. Prøver å bytte denne for å se om det blir forandringer! Lenke til kommentar
Romstian Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 Da er det tatt diagnose av bilen, og det viste seg at EGR ventilen var den som forårsaket motorlampe. Prøver å bytte denne for å se om det blir forandringer! Her ble det ingen forandringer gitt.. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Artig Få bilen til å stoppe og prøv å kjøl ned motor ecu. Lenke til kommentar
Romstian Skrevet 18. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Artig Få bilen til å stoppe og prøv å kjøl ned motor ecu. Begynner å bli passe lei nå ja. Skal prøve bytte bensinfilter og gå over slanger! I helga fungerte bilen som bare det, prøvde å framprovosere feil med høyt og lavt turtall i alle gir, men stoppet ikke. På en langtur på ca 1time og 15min stoppet den, startet igjen og kjørte enda 15minutter, da var det så godt som full stopp, startet av og til, men døde med en gang. Om jeg kjører og kjenner den begynner å nykke kan jeg smelle den i et lavt gir og jeg kan kjøre noen meter til. Håper noen kan se hva problemet er! Det ligger vell mest sannsynlig med noe drivstoff? Endret 18. februar 2016 av Romstian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå