H?rselsvern Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Er det mulig og forsvinne fra facebook, men kun for 1 person? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Hæ? Du kan slette/deaktivere Facebook-profilendin hvis du ønsker. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Du kan blokkere personen. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 7. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2016 Uttrykket meg kanskje uklart. Har lyst til å forsvinne fra facebook, men for for en person. Slik at denne personen ikke kan søke meg opp, sende mld til meg eller sende meg friend req. Er det dette som skjer når jeg blokkerer en person? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Du kan blokkere personen og den kan ikke finne deg med den profilen, men logger han ut kan han finne deg. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 7. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2016 ahh ok, takk for svar.. Gjelder dette også hvis personen trykker på navnet mitt fra meldingsvinduet? Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Er vel noe nytt nå om at du må blokkere personen både på Facebok og i Messenger. Begge deler kan gjøres i innstillingene hos Facebook dog. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Hvis du blokkerer på facebook så vil det se ut som profilen din er slettet for denne personen. 1 Lenke til kommentar
janingar Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Kan bekrefte det som sies over. For en person du blokkerer vil det se ut som du har forsvunnet totalt fra Facebook. Han vil ikke finne deg i søk eller chat. Han kan se dine gamle kommentarer eller likes, men navnet ditt viser ingen link, så han kan ikke klikke seg inn på deg eller kontakte deg. Det er mulig han kanskje fortsatt se profilbildet ditt om du ikke har strenge personvern-innstillinger. Merk! Han vil fortsatt kunne vite at du finnes på Facebook om dere har felles venner, hvorpå du kommenterer bildet og en annen svarer på din kommentar. Han vil da se den andre sin kommentar med ref. til deg. Et annet obs. Om du trykker likes, så kan han indirekte se at du har likt noe. Dette fordi en Likes regisreres, men han vil ikke være i stand til å se hvem. Om dette er en person som mange har blokkert, og det finnes flere felles venner kan det jo også være andre. Til sist. En blokkering virker begge veier (naturlig nok). Du vil heller ikke se noe som helst om den du blokkerer. Dette er jo selvfølgelig satt opp slik for at ikke hevngjerrige eller andre personer skal bruke blokkering som et påskudd til å overvåke en vei. 1 Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 8. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2016 Har ingen felles venner med denne personen, ingenting er delt, (tags, likes, osv). Har bare en tidligere samtale, så da er det tilstrekkelig og blokkere virker det som Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå