Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Salg av BMW

Anbefalte innlegg

Har bilen min inne på reperasjon nå og tenkte jeg skulle selge den når jeg fikk den ferdig reparert. Verkstedet hadde gjort en feil med registreringsreima ( er vel kjede på den motoren tror jeg )  slik at hele motoren måtte byttes. Dette skulle de ta på seg såklart. Bilen er en BMW 1-serie 08 og har en salgsverdi på rundt 130000. Vil den verdien bli mer nå som jeg får ny motor? Evt. hvor mye mer. Er også ny turbo på den

Takker for svar

Endret av VegardWiik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pass på at du har rikelig med dokumentasjon på alt de gjør(alt de bytter), det vil hjelpe deg når du skal selge.

Det er litt vanskelig å si hvor mye mer du kan få, men noe mer er helt klart at du får.

Åssen motor og km stand?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Pass på at du har rikelig med dokumentasjon på alt de gjør(alt de bytter), det vil hjelpe deg når du skal selge.

Det er litt vanskelig å si hvor mye mer du kan få, men noe mer er helt klart at du får.

Åssen motor og km stand?

Det er en 143HK 2L Dieselmotor E87. Kilometerstand på gamle motor er ca 108000 km. >Takker for svar :)

Lenke til kommentar

N47 er en skikkelig møkkamotor som er kjent for å implodere. At du minner kjøpere på dette faktumet er nok ikke bra for verdien. Du kan trolig plusse på litt ekstra, men det blir ikke på langt nær like mye som ble påkostet i ny motor.

Ok. Heldigvis så slipper jeg å betale for den motoren. Da ville jeg gått i et stort tap ihvertfall. Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Får du da garanti på den nye motoren også?

10-15k mere burde vel være mulig kanskje

Det må jeg forhøre meg om når jeg henter bilen. Bra du nevnte det fordi det hadde ikke jeg tenkt på :) Takk! Hatt den bmw-en i noen år nå og hatt litt mye småting med den. Dyr bil å reparere uansett har jeg fått merke så på tide å finne meg en litt mer rimeligere bil som passer meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...