metal007 Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) Hei Vurderer å bytte jobb til Egon som kokk. Er det noen som vet hva lønnsvilkåra er? På forhånd takk for svar Endret 7. januar 2016 av metal007 Lenke til kommentar
FruFin Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Er vel bare å søke. Og får du tilbud om jobb kan du spørre etter det før du eventuelt tar jobben? 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Har du fagbrev som kokk? Lenke til kommentar
metal007 Skrevet 11. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2016 Ja, Har fagbrev som institusjonskokk og driver med restaurant fagbrev Mangler bare svar på teori eksamen og da kunne melde meg opp til fagprøve Lenke til kommentar
Bank1 Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Etter prisen på maten å dømme bør de være helt ok.. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Her i byen er det mange ufaglærte kokker på Egon, så jeg tipper lønnen ikke er noe særlig ut i fra det. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Egon kan vell ikkje være ein særlig bra arbeidsplass for ein kokk? Mesteparten av maten på Egon er (var?) ferdiglaga og vakumpakka (type fjordland) på forhånd slik at det berre er å varme opp inne på kjøkkenet før servering. Så med mindre dei har endra konseptet sitt, så er det ikkje mykje skikkelig kokkearbeid på kjøkkenet der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) Egon lager mest ferdigmat/kjøleskap mat. Det eneste er å steke biff men det trenger man ikke faglærte kokker til. Men kokker må jo starte en plass de også..alle kan ikke bli læregutt for Marco Pierre-White liksom. Endret 12. januar 2016 av Bytex 1 Lenke til kommentar
metal007 Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg jobber på restaurant med bra nivå nå Jeg vurderte Egon hvis det var god lønn. Men hvis det er slik dere beskriver av mat produksjon så blir nok det veldig kjedelig :/ Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg jobber på restaurant med bra nivå nå Jeg vurderte Egon hvis det var god lønn. Men hvis det er slik dere beskriver av mat produksjon så blir nok det veldig kjedelig :/ De kan ansette hvem som helst til å utføre jobben, slike stillinger har ofte veldig dårlig lønn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Ja det er omtrent like mye kokkejobb som mcdonalds. Bare at du må steke masse biff Lenke til kommentar
metal007 Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Takk for gode svar ? Nå er det i alle fall helt klart at jeg ikke skal begynne der ? Men heller se om jeg finner en restaurant med et kult konsept ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå