knottsau Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Jeg skal melde meg opp i noen ekstra fag dette semesteret. Hva skjer om jeg finner ut om noen måneder at det blir for mye så jeg vil droppe et fag. Blir dette faget da som stryk på papirene mine? Eller mister jeg muligheten til å ta dette faget et annet år? Dette vil altså være ekstra fag og ikke fag jeg må ta. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Det varierer sikkert fra universitet til universitet, men på UiO kan du trekke deg innen tre uker før eksamen eller noe sånt uten at det betyr noe som helst. Dersom du senere enn tre uker før, teller det som et forsøk på det faget, men du har tre forsøk. 1 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Jeg skal melde meg opp i noen ekstra fag dette semesteret. Hva skjer om jeg finner ut om noen måneder at det blir for mye så jeg vil droppe et fag. Blir dette faget da som stryk på papirene mine? Eller mister jeg muligheten til å ta dette faget et annet år? Dette vil altså være ekstra fag og ikke fag jeg må ta. Det vil jeg tro det ikke står noe om faget på vitnemålet. Du mister ett forsøk i faget, og har strøket i faget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå