Gå til innhold

Asylsøkernes sanne ansikt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser at "kun et par råtne epler"-argumentasjonen blir brukt for å unnskylde individuelle asylsøkeres anekdoter om dårlig oppførsel.

Hvordan forklarer man overgrepene i Köln da? Hundrevis av asylsøkere, og andre av land med muslimsk kultur, gikk sammen i store gjenger og forgrep seg på flere titalls jenter.

Har noensinne nordmenn eller andre i vesten gjort noe lignende? Hvor finner man en så stor og villig konsentrasjon av nordmenn som kunne tenke seg å begå slike kollektive overgrep?

Det bunner i en primitiv kultur med et spesielt primitivt kvinnesyn. De som er fra disse kulturene er i mye større grad tilbøyelige til å oppføre seg som idioter. De har dette til felles. Vi KAN virkelig generalisere her. Om man nekter å se dette så er man tapt i ønsketenkningen om multikulturalismen.

Bringer vi inn mange mennesker som tilhører primitive kulturer så vil man til slutt skape et primitivt samfunn. Så enkelt er det.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig opp til de selv å vurdere.

Ja selvfølgelig, og hvis de er høyrehendte så må de bare velge å miste venstre armen i stedet, mye bedre det. Eller har de lov til å håpe på å få lov til å beholde alle sine lemmer? Mener du seriøst at ofre for krig skal ikke ha lov til å søke seg til noe bedre enn en slum? Ellers er det bare å dra hjem? Hva synes du?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis man må miste en arm og får lov å velge hvilken, så velger nok de fleste den de bruker minst for å bruke et like idiotisk eksempel.

Hvis de virkelig er flykninger fra krig og elendighet så har de nok ikke så store krav til plassen de blir tilbudt.

Hvis de derimot bare utgir seg for å være flyktninger. . . . . .  ;)

Endret av PL610
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis man må miste en arm og får lov å velge hvilken, så velger nok de fleste den de bruker minst for å bruke et like idiotisk eksempel.

Det var jo det jeg akkurat skrev, jeg brukte et idiotisk eksempel i håp om at du skulle være i stand til å se parallellen til å måtte velge mellom slum og krigssone..

Hvis de virkelig er flykninger fra krig og elendighet så har de nok ikke så store krav til plassen de blir tilbudt.

Hvis de derimot bare utgir seg for å være flyktninger. . . . . .  ;)

Det er klart de ikke skal forvente seg 5 stjerners hotell, men synes du ikke det burde finnes en mellomting mellom det og slum? Synes du det er riktig at kvinner og barn på flukt skal måtte leve under så kummerlige forhold? Det er kanskje ikke kapasitet til å gjøre det bedre for dem på grunn av de ikke-reelle flyktningene som bruker opp plass og resurser, og som med sin blotte tilstedeværelse har vist at de er samvittighetsløse. Så ja, kanskje vi bare må akseptere realitetene. Men si nå i det minste at du vet hva forskjellen på riktig og galt er...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mener du seriøst at ofre for krig skal ikke ha lov til å søke seg til noe bedre enn en slum?

Selvsat ikke, dette er jo bar etull!

Tror det blir viktig, kanskje VELDIG viktig, å behandle de som får oppholds  tillatelse her i landet SOM MENNESKER!!! Ser alt for ofte den siste tiden at folk (enten det er i fremmedfrykt eller i frykt for å stille veldig dårlig den dagen pensjonen til den enkelte skal regnes ut... Personlig er jeg overbevist om at jeg ikke kommer til å få en krone fra staten den dagen jeg pensjonerer meg (olje pengene kan vi se langt etter, kommer aldri til gode for oss de pengene... Er kun penger som de store gutta kan balle med....), og planlegger derfor deretter...). De fleste ser ut til å ha glemt en viktig ting oppi alt dette, at syrere og asylaner er mennesker de også!!!

Selv om de bringer med seg ukultur og sinnsvake religiøse dogmer er det faktisk mennesker som står og vil inn og vi kan da velge (ihvertfall nesten), vi kan 1. Behandle dem som mennesker og håpe at de er villige til å ta til vette og legge idiot dogmene fra seg slik at de klarer å ekistere i vårt samfunn eller 2. behandle dem som om de var annenrangs borgere, utsette dem for rasisme og lignnde og prøve å gjøre noe med de problemene som kommer til å dukke opp i mangfold da....

Tror ikke folk flest klarer å se så langt, virker ikke slik i dag ihvertfall...  :( For en ting er sikkert, hvis vi ikke nå setter krav på hva VI som bor i dette landet forventer og krever av våre nye landsmenn, samt at vi lar være å behandle dem med rasisme og som annen rangs borger, så vil de fleste av dem være mat for de sinnsvake radikle imamene som sitter og juger på TV hver gang islam skal unnskyldes...  Da får vi isteden en gjeng med religiøse hyklere og løgnere som dessverre ikke helt ser nytten i gode argumenter når trusler og vold virker bedre. (dessverre har ikke islam et enest godt argument for seg, så derfor må vi forvente vold og trusler, er slik denne ideologien både spres og opprettholdes, dessverre for oss....) Vi må rett og slett være modige nok til å se truslene enkelte av disse religiøst fordervede menneskene kommer til å komme med fordi de tror de vil få deres vilje bare de truer lenge nok... Og det skal de ikke få lov til.

Så får vi pelle vekk udugelige politikere av kaliber Støre, som er det jeg kaller ei vinglefitte, unnskyld uttrykket. Han er en som kun styrer etter hva han tror folket vil, men som er så langt unna hva folket vil at han ikke engang klarer å få med seg det... Slike må vi ha vekk, da de ikke må få noen plass med den usikkerheten de oppviser, for det vi trenger er fasthet, politikere som står på sitt og som ikke lar seg true eller overtales til å la religiøst vannvidd få styre dagen til våre nye landsmenn.. (Her peker igjen Støre seg ut som en verkefinger over en som aldri må få makt, fyren er åpass religiøst forstyrret at han er troende til å la imanene få fritt spillerom for selv å gå klar av kritikk i sin overtro og er det noen vi IKKE trenger så er det politikere i kaliber Støre... Vinglefitter delux...)

Vi kommer til å få "a shitload of problems", men det kan vi klare... Hvis vi har klare rettningslinjer og fasthet. Godhets tyrraniet må jo avsluttes engang og nå er en god tid å vslutte det på... (og med godhets tyrrani mener jeg at vi som kultur hele tiden skal rygge og gi oss...)

• Liker 1
Lenke til kommentar

De som har det verst skulle nok gitt hva som helst for å komme seg hit som flykninger, så de som kommer seg helt hit er ikke nødvendigvis stakkarslige, utarmede mennesker som har mistet hus og hjem der nede.

Hvordan sile ut de som virkelig trenger hjelp er nok en utfordring.

Lenke til kommentar

De som har det verst skulle nok gitt hva som helst for å komme seg hit som flykninger, så de som kommer seg helt hit er ikke nødvendigvis stakkarslige, utarmede mennesker som har mistet hus og hjem der nede.

Hvordan sile ut de som virkelig trenger hjelp er nok en utfordring.

1. Gjør om på retten til familiegjenforening, la det gjelde kun for norske statsborgere født i Norge som skal gifte seg med utenlandsk statsborger.

2. Kun ta i mot kvinnelige flyktninger. De blir pga punkt 1 ikke å kunne "hente" sin mann gjennom familiegjenforening heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Huff og huff, nå har også svenskene vist sitt sanne ansikt.

Jeg regner med alle deltakere i denne tråden kan si seg enige om at vi må stenge grensen mot Sverige sporenstraks, og sparke ut alle svenskene som allerede har fått sneket seg inn.

"Politiet bekrefter overfor Aftonbladet at mellom 40 og 50 personer gikk til angrep på personer som sto nede på Plattan."

Så dette er ikke bare enkelt individer. Her snakker vi om problemer med selve kulturen til svenskene. Husk hva de gjorde under krigen; ingenting! Vi burde skjønt for lenge siden hvor dette bar hen. Men nå er det vel for mange av dem her allerede. Forskning viser at svenske bartendere får så mye fitte at halvparten av alle nyfødte i Norge nå er med svenske aner.

Jeg trenger vel ikke si hvem sin skyld dette er, vi vet det jo alle allerede: Aliens! Eh.. Nei, de rødgrønne! Mente jeg jo selvfølgelig..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tenk om at det skjer i Norge pga. politikerne?

De trer forskjellige krefter innenfor asylpolitikken.

Svenskene angrep utledninger pga. Eksplosjonen.

De vil ikke ha asylsøkere som er gjerrig lik linje med eksplosive muslimer.

Det er jo godt gjort av svenskene, en slik burde de ha. De fortjener det troligvis.

Demokrati er DET ikke snakk om.

Endret av MT-Sci
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...