Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Jeg vurderer å bli millionær på å selge kuer. For å holde lavest mulig pris ønsker jeg å selge en ribbet versjon, og la kundene velge tilleggsutstyr etter ønske og behov. Er det noen som har forslag til utstyr utover dette? Skinntrekk To-tone horn. Intervall-styring av hale Dypskit-klover Reserve mage Ånyone? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Jeg tror du tenker litt feil. Det er grisen som har ribbe, ikke kua. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Ekstra ribbein Servo-styring Turbomelker til jur Timer til avføringsmekanismen Uskyldige øyne Avknapp for rauting Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Invester i en god kufanger, så går du fort i pluss uansett. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Tror lystgassanlegg vil være en vinner. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Ville droppet skinntrukket, det er mye manndigere uten, gir litt røft utseende. Er ikke alltid skinn er det beste valget. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Hvis du har på dill blir det dillecious Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Hellig-ku tillegg Spesialombygging for kjepphestbruk, mot tillegg i prisen (kjepp-ku) Elektrisk setevarmer med regulerbar temperatur, for ekstrem-ku-lde. Bakvifte man kan trekke ut, så dritten treffer vifta. Metanfanger foran og bak Sladrespeil med skylappfunksjon Radio- og mobilantenne med revehale Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Jeg har mer tro på å selge kua med det kuer vanligvis er utstyrt med som standardutstyr, med en kontrakt der du har eiendomsretten til melka som kommer ut av den, og gir bonden 15 % av salgsverdien på melka for å melke kua og sørge for at melka blir levert til meieriet. Leasing kan også være et alternativ, da kan du kreve bonden for absurde summer når leasingperioden går ut dersom kua har pådratt seg noen arr eller andre skader mens han disponerte kua. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå