boleole Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hei Har hatt windows 2000 i to år nå, og merker at ting går sakte, og at PC'en er ustabil. Den slår seg av av seg selv, og det er plutselig ikke mulig å slette filer i utforsker (noe som av og til er interessant) Jeg har windows liggende på C: og alt annet liggende på andre partisjoner. For å oppnå stabilitet, må jeg installere windows helt fra bunn, eller holder det å oppgradere? Får jeg problemer med bruk av programmene på D: hvis jeg installerer på nytt på C:? Bør jeg ta backup, slette hele skiten og begynne på nytt? (Dette er sikkert et spørsmål som er stilt tidligere, men jeg fant ikke noe de siste ukene, så jeg håper noen gidder å svare igjen) mvh boleole Lenke til kommentar
boleole Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 .... jada, jeg mente oppdatering fra win2k til Xp og ikke motsatt boleole Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Du burde installere på nytt. Det er beste er helt klart en ren installasjon. Og du kan nok bruke endel av de programmene som er isntallert fra før, men for å få best ytelse og stabilitet bør du installere de på nytt. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 som gromle sier så er clean install alltid det beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå