Gå til innhold

Ny gaming stasjonær max 9k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Multicom sin har best prosessor, så denne er best egentlig. Men denne har ikke OS og er dermed i praksis 11-1200 kroner dyrere sånn sett. Igjen har komplett tast/mus. Men det jeg stusser på er at Multicom sin har B150 brikkesett. Ingen av maskinene har SSD. Begge har tilsvarende GPU.

Kan du bygge bedre selv? Ja det skulle jeg mene. Trenger du tast/mus? Trenger du OS?

Lenke til kommentar

Multicom sin har best prosessor, så denne er best egentlig. Men denne har ikke OS og er dermed i praksis 11-1200 kroner dyrere sånn sett. Igjen har komplett tast/mus. Men det jeg stusser på er at Multicom sin har B150 brikkesett. Ingen av maskinene har SSD. Begge har tilsvarende GPU.

Kan du bygge bedre selv? Ja det skulle jeg mene. Trenger du tast/mus? Trenger du OS?

Mus og tastatur trenger jeg ikke, men OS kunne jeg hatt. Er ikke flink til å bygge pc, så håper nok på en ferdigbygga.

Fant også denne som er mye billigare til 6k. Litt dårligere men bra til den prisen?

http://www.elkjop.no/product/data/stasjonar-pc/LE57331611/lenovo-k450e-stasjonar-pc

Endret av Helgii
Lenke til kommentar

Prisene på hardware i norge er en god del høyere nå, enn det den var for relativt kort tid siden (prisene har økt godt de siste 12 mnd) - vi snakker 20% økning. Desverre får man selvsagt da en god del mindre for pengene.

Må du ha en feridbygd maskin /m OS så tror jeg Multicom sine er relativt godt priset. Så du ser i retning i5 /m GTX 960, uten SSD.

Jeg ville vurdert om du er villig til å bygge maskinen selv. Det er litt smart, man drar iallfall max ut kronene på det viset. Hvis du i tillegg kan ordne deg en windows lisens på egenhånd (kanskje du har en gammal laptop /m Win7 som har gått heden?) så sparer man godt med kroner da også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...