Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor ofte er du med kjæresten din?

Hvor ofte ser du din kjæreste?  

18 stemmer

1. 1. Hvor mange dager tilbringer du med din kjære i uken?

• Mindre enn en dag i uken
      0
    • 1 dag i uken
      0
    • 2-3 dager i uken
    • 4-6 dager i uken
      0
    • Hver dag
      0
    • Vi er samboere
    • Noen få dager i måneden (langdistanseforhold)
  2. 2. Skulle du ønske du oftere var sammen med din kjære?

• Ja
    • Nei
    • Ja (langdistanseforhold)
    • Nei (langdistanseforhold)
      0
    • Ja (samboer)
    • Nei (samboer)
  3. 3. Hvor mange dager i uken vil du helst tilbringe med din kjære?

• Mindre enn en dag i uken
      0
    • 1 dag i uken
      0
    • 2-3 dager i uken
    • 4-6 dager i uken
    • Hver dag
    • Jeg vil egentlig være singel, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det slutt. Altså; Aldri! :(
      0

Anbefalte innlegg

Min kjæreste elsker å være alene. Det betyr at vi ser hverandre i gjennomsnitt 1-2 ganger i uken. Jeg på den andre siden ønsker å tilbringe mer tid med min kjære. Jeg vet alenetid er viktig i et forhold. En tid man bruker på venner, familie, hobbyer, og rett og slett "helt alenetid". Problemet er at min kjæreste liker å være helt alene nesten hele uken. Slik har det egentlig vært siden starten (4 måneder). Jeg føler meg nesten ikke ønsket. Jeg føler jeg virker klengete om jeg spør, men h*n spør meg ALDRI om vi skal finne på noe selv. Det er alltid jeg som tar initiativet. Jeg har aldri gått mer enn kanskje 5 dager uten å spørre. Da får jeg alltid "ja". 

Jeg lurer rett og slett på hva som er "vanlig" blant andre par. Fortell gjerne hvorfor du svarer som du gjør på avstemningen. 

Anonymous poster hash: fe06c...afd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva om du spør oftere? Får du høre at du maser? Hvis du alltid får et positivt svar, så kan du vel bare spørre så ofte du vil.

Prat om det. Gjør det tydelig at du liker når h*n spør det om dere skal finne på noe, eller om du vil ha besøk, etc. Ikke be direkte om at h*n skal ta initiativ. Det virker kontrollerende. Bare fortell at du liker det. Og si at du er glad for at h*n kom på besøk når h*n gjør det. Gi positiv feedback for det du liker.

Jeg har litt samme holdninga som kjæresten din høres det ut som. Jeg liker ikke å henge med dama hver dag. Egentlig liker jeg ikke engang å ha kjæreste i det hele tatt. For min del er det godt nok å være gode venner uten å sette noen videre merkelapp på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...