Laman Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Skal kjøpe et spill rundt juletider.... Hva bør jeg kjøpe? Lenke til kommentar
sa|amander Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Kjøp Gotham Racing 2, knuse spill, gleder meg til å koble det opp mot Live. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Kanskje noen av disse bør vurderes: Horizons, EverQuest II, Star Wars: Knights of the old Republic, Uru: Ages Beyond Myst, Need for Speed: Underground, Beyond Good & Evil, Lords of EverQuest... Alt for mange spill, alt for lite penger. Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hvilken sjanger liker du da? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Action....helst med coop, da! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Vurderer Rainbow six 3 men er det multiplayer på det? (er det mulig å spille multiplayer uten Live?) Lenke til kommentar
lars_loffen Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Need for Speed: Underground ser helt konge, skal kjøpe meg det med en eneste gang det kommer ut. Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Mario Kart Double Dash! Der er det også coop! Konge spill. Lenke til kommentar
strandoe Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Rainbow six er sinnsykt bra. Akkurat tingen hvis du liker co-op action. Du kan spille multiplayer over xbox live (veldig kult) eller med system link. Sorry, ikke split screen. Lenke til kommentar
smelx Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Prince Of Persia sier jeg bare... Så uhyre bra spill.... Lenge, LENGE siden jeg har testet noe så bra... Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Action med Coop? Da bør du satse på Return of the King! Tror ikke du vil angre.. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jul i Blåfjell bør kanskje passe bra til årstiden? Lenke til kommentar
snikka Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Vurderer Rainbow six 3 men er det multiplayer på det? (er det mulig å spille multiplayer uten Live?) Kan anbefale Rainbow Six 3 over Xbox Live! Veldig bra når du begynner å få taket på det. Ingen coop, som nevt ovenfor. Hadde det så gøy på Live at jeg ikke engang har spilt singelplayer enda Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Mario Kart Double Dash! Der er det også coop! Konge spill. ..og kanskje Metroid Prime? Det får man vel for 299,- eller noe slikt enkelte steder. Regner med at jeg hvertfall skal ha det:) Lenke til kommentar
Laman Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Blir du med og spiller rainbow six 3 i dag, snikka? jeg har ikke kjøpt det enda men hvis jeg får det så kanskje vi møtes senere i dag? *grin* Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Vurderer Rainbow six 3 men er det multiplayer på det? (er det mulig å spille multiplayer uten Live?) Kan anbefale Rainbow Six 3 over Xbox Live! Veldig bra når du begynner å få taket på det. Ingen coop, som nevt ovenfor. Hadde det så gøy på Live at jeg ikke engang har spilt singelplayer enda Ja det er VELDIG bra både live og singel, men går ikke ann å spille multi med bare en xbox da må du linke Endret 18. november 2003 av Starcraft_RULES Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 World Rally Championchip 3 vil jeg anbefale Regner med det er drit fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå