AfterGlow Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Griffin lanserer «nøkkelringbatteri» til Apples smartklokke.Med denne kan du lade Apple Watch på farten Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Meget stiv pris, men jeg likte den. Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Meget stiv pris, men jeg likte den. Sammenlignet til Apple Watch i seg selv, er den ganske billig. Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Meget stiv pris, men jeg likte den. Sammenlignet til Apple Watch i seg selv, er den ganske billig. Ja, men sammenlignet med en liten slikkepinne så er det faktisk ganske dyr. 3 Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Meget stiv pris, men jeg likte den.Sammenlignet til Apple Watch i seg selv, er den ganske billig. Ja, men sammenlignet med en liten slikkepinne så er det faktisk ganske dyr. Haha, Sant 1 Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Smart løsning for folk på farten? En smart løsning for folk på farten hadde vært å ikke kjøpe førstegenerasjons "smarte" klokker, siden batteritiden er ikke holdbar, men kjøpe en helt normal klokke og bruke mobilen til alle "smarte" ting. Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Ja. Det var smart. Du kan jo kjøpe en Doro telefon også, og bruke laptopen til "smarte" ting.. Det er nok av folk med "smarte" meninger... Selvfølgelig er alle meninger hver våre egnes.. Det blir litt som å motte forsvare sin egen hobby, fordi noen synest den er idiotisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg