akelbo Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Men vanskelighetsgraden gjør det nesten umulig å sette pris på Cupheads skjønnhet.SNIKTITT: Et nostalgisk dykk inn i 30-tallets klassiske tegnefilmer Lenke til kommentar
Jaqoby Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Gleder meg sykt til dette spillet, når kommer det ut, og er det for alle plattformer? Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Gleder meg sykt til dette spillet, når kommer det ut, og er det for alle plattformer? Har oppdatert artikkelen med den informasjonen nå, siden vi har litt trøbbel med produktdatabasen. Cuphead kommer en gang i løpet av 2016, til Xbox One og Windows. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Ett spill jeg aldri vil gidde å prøve om det byr på en frustrerende opplevelse som det beskrives her. 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 selv om jeg lot meg frustrere av Cupheads uforutsigbarhet og manglende informasjon er jeg ikke i tvil om at dette er et spill meg, Mhm Lenke til kommentar
Blackmarsh Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Dette kan fort bli GOTY for min del, gleder meg sykt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå