inzyr Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg har fått et tilbud på et .com domene for 120kr året, problemet er at firmaet er helt ukjent. Tenker da at kanskje de går konkurs innen et år og jeg mister pengene eller at jeg får dårlig support, etc... Er dette en god deal? Kan noen anbefale en med bedre pris eller til samme pris, men hos et mer kjent firma? Er det noe fare for å kjøpe et domene hos et ukjent (lite) firma? Lenke til kommentar
spike Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 jeg betaler 39kr måneden for 1GB lagringsplass 5gb trafikk, .com domene. mysql og alt det som er innen webhotell. vet ikke om det er interesant? Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Ja takk, jeg er interresert. Jeg ser det er flere med domene her, men er det virkelig bare en person som kan svare meg? Lenke til kommentar
Budashaka Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 DynDNS koster 105kr/året Lenke til kommentar
JonV Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Bruker selv Webplaneten.com og er meget fornøyd med det. Rimlige priser og kjap support Pris fra Kr 9 Mailpakke da ellers så er det 29,- 59,- penger Største pakka er på 500MB 30Gig transfer ubegrenset MySql, sub domener. Ubegrenset Pop kontoer osv. Endret 19. november 2003 av win_xp Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Kan noen anbefale en med bedre pris eller til samme pris, men hos et mer kjent firma?Er det noe fare for å kjøpe et domene hos et ukjent (lite) firma? ServeTheWorld ! ..og de er det ingen fare med! (Benytter du deg av deres tilbud på QXL, får du det veldig mye billigere. Lenke til kommentar
albe Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 www.gandi.net funker bra for å skaffe domener. 12 euro pr år. Og Spike, jeg er svært interresert, hvilken web-host er dette????? Lenke til kommentar
Quendo Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hei ! Har selv benyttet www.aplus.net sine Webhost tjenester siden desember i fjor. Betaler $ 9,95 i mnd for 200 MB lagringsplass, fri båndbredde, 100 e-mail adresser etc. Supporten deres er også utmerket - de er der 24/7 - 365. Den lengste svartiden jeg har opplevd på e-mail var 15 minutter. Og da var klokken 02:30 "over there". mvh GW Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 var egentlig ikke interessert i web-hosting, men dette ble veldig interessant. var mye bra her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå