Gå til innhold

From an old Man's Sandbox 1452


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ragnar sier her at du helst ikke vil kalle deg kunstner. Det må man jo respektere. Men kan du da Roar, forklare hvordan du selv definerer

en kunstner ? Jeg sier meg helt enig i det Ragnar her hevder, at det flotte arbeidet du utfører må betraktes som banebrytende. Hvordan definerer du selv ditt arbeide ?

 

Mvh Lisbeth

 

Jeg er vel egentlig litt redd for å kalle det jeg driver med for kunst for jeg har jo ikke noen faglig bakgrunn. Dvs. utdanning å bygge det jeg driver med på. Jeg bare leker og og eksperimenterer og så blir det som det blir.

En kunstkritiker vil nok bare avfeie det hele som søppel. For meg er det gøy å holde på med dette og jeg gidder ikke bruke tid å penger på utstillinger som folk stadig snakker om.

Sånn er'e bare. Hvis noen vil satse på det jeg driver med så gjerne for meg. Men når det kommer til stykket så er jeg jo bare en gammal pensjonert krøpling som boltrer seg i lekegrinda si.

 

Roar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Utgangspunktet er det ikke så lett å vite noe om , men kreativt og dekorativt er det med den særegne etterbehandlingen og passende innrammingen

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...