wanshu Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Er det noen som vet hvilke muligheter man har som informatiker innen miljø eller helse? Jeg har phd i informatikk, og har mest jobbet som produktansvarlig, altså skrevet masse kravspesifikasjoner og slikt. Jeg har fått kodet litte granne, men ikke så mye som jeg ønsker. Jeg kunne godt tenke meg å jobbe med løsninger som går på å hjelpe miljøet, eller innen helsevesenet. Er det noen som vet hvilke jobbmuligheter man har for slikt, i Bergensområdet? Jeg ønsker å lage it-løsninger, jeg ønsker overhodet ikke noe med webdesign eller slikt å gjøre.. Helse Vest IKT virker som et bra sted, noen erfaringer der? Andre bedrifter som driver med utvikling av velferdsteknologi, eller andre løsninger for medisin/helse? Men hva med miljøsaker? Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Mijø er vel ganske få jobber men helse er det masse! Helst Vest IKT eller Sykehuspartner er vel naturlige steder å forhøre seg. I tillegg kan du sjekke om Dips har noen folk i Bergensområdet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå