Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Psykolog i Bergen

VodGjoken

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen som vet hvor lang ventetid det er hos psykolog?

I forbinnelse med det som jeg beskrev i en tidligere tråd ønsker jeg å komme i kontakt med psykolog igjen. Jeg går til privatlege av typen Volvat, og var i kontakt med psykolog via det.

Jeg har råd til legetime, men familien betalte psykologtimer for meg. Dette er, morsomt nok, også en psykisk påkjenning hos meg at jeg ikke har råd til psykologtimer hos Volvat selv. Det er ingen ventetid men det koster rundt 1000 per time.

Sliter altså med angst og panikkanfall. Trolig helseangst. Dette har jeg kommet fram til selv og med hjelp av medlemmer på forumet.

Jeg innser at jeg trenger psykolog fortest mulig, helst en god stund før sommeren. Livet er tøft både på privaten, i jobb og hindrer meg mye å fortsette å følge drømmene og utdannelsen min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Bergen kan det være vanskelig nok å finne en psykolog som tar telefonen. Men nå finnes det en koordinator som kan være til god hjelp. Fastlegen din kan (forhåpentligvis) henvise deg. Du kan også ha krav på andre tilbud. Igjen, snakk med legen. Og ikke vær blyg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...